رئیس اداره قرآن

آغاز جشنواره فصل انتظار در مدارس البرز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت هفته وحدت نهمین جشنواره فصل انتظار با عنوان دانش آموزان منتظر و همدل در این استان فراخوان داده شد.
کد خبر: ۱۳۸۲۸۶۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

حسین سلیمیان گفت: هدف از اجرای این جشنواره در مدارس استان  ایجاد معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) و تزریق حس نشاط، همدلی و امید همراه با تبلور استعدادهای دانش آموزی است.

او مخاطبین این جشنواره را دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی ذکر کرد و افزود: این مسابقه در پنج رشته که شامل کتابخوانی، پوستر و نقاشی، روزنامه دیواری، دل گویه مهدوی ، کلیپ و فیلم کوتاه اجرایی شده است.

سلیمیان می گوید: شیوه نامه برگزاری این جشنواره نیز به مدارس البرزارسال شد تا دانش آموزان برحسب توضیحات داده شده  آثار خود را تهیه و در سامانه شاد بارگذاری کنند.

او افزود: محتوای آثار ارسالی از سوی دانش آموزان می بایست در بردارنده مفاهیم انتظار و زندگی منتظرانه، تاثیر همدلی در زندگی انسان قرن ۲۱، ایجاد امید و نشاط در جامعه منتظر و نقش دانش آموزان در ایجاد همدلی در جامعه باشد.

سلیمیان گفت: به دانش آموزان منتخب جوایزی چون ۱۲۰ تندیس و پک فرهنگی و لوازم التحریر اهدا می شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز افزود: شرکت کنندگان با مراجعه به پیام رسان ایتا و کانال اختصاصی نهمین جشنواره فصل انتظار به آدرس fasleentezar۷mahdaviat@ و ارسال آثار به ادمین های مختص هر رشته شرکت کنند.http://jamejamonline.ir

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها