استاندار زنجان در آیین صبحگاه مشترک فراجا:

امنیت عامل پیشرفت و سربلندی یک کشور است

استاندار زنجان امنیت را  عامل قوام، پیشرفت و سربلندی یک کشور  عنوان کرد و گفت: هیچ کشوری نیست که  که پله های ترقی و پیشرفت را بدون امنیت طی کرده باشد.
استاندار زنجان امنیت را عامل قوام، پیشرفت و سربلندی یک کشور عنوان کرد و گفت: هیچ کشوری نیست که که پله های ترقی و پیشرفت را بدون امنیت طی کرده باشد.
کد خبر: ۱۳۸۲۸۵۶

جام جم آنلاین زنجان: محسن افشارچی  در آیین صبحگاه مشترک فراجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با بیان  اینکه  امنیت از  اصلی‌ترین ابزار و پیش نیاز برای پیشرفت، ترقی و سربلندی یک کشور است افزود: این مساله برای کشور ما که ۴۳ سال برای استقلال تلاش  می کند، مهم و  پررنگ‌تر است.


وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه همواره با استقلال کشورمان مشکل دارد و تلاش کرده است با ابزارهای مختلف  موضوع امنیت کشورمان را مورد حمله قرار دهند، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب همچنین  در جنگ تحمیلی  در بازه زمانی طولانی امنیت اقتصادی کشورمان را نیز مورد هدف قرار داده اند.


استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمنان با اعمال تحریم ها در ارتباط با مسیر شمال به جنوب مشکل ایجاد می کنند گفت: بدخواهان نظام سعی دارند اصلی ترین دلیل حرکتی ما را مورد هجمه قرار دهند.


وی با بیان اینکه هجمه اخیر در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور است، تا ما از استراتژی خود در مقابله با تحریم برای ایجاد امنیت اقتصادی در کشور غافل شویم، افزود: این رخدادها  به خاطر این است  است که استراتژی صحیح انتخاب کرده ایم.


افشارچی با تاکید براهمیت  ثبات قدم نیروهای امنیتی برای مقابله با فتنه  تصریح کرد: به عنوان رییس شورای تامین استان از فعالیت های این نیرو قدردانی می کنیم و نیاز است  که در شرایط حاضر بیش از گذشته ثبات قدم داشته باشیم.


استاندار زنجان  با بیان اینکه  نیروی انتظامی در این مسیر موفق بوده و انتظار می رود نظم و سازماندهی بیشتری داشته باشد،  اظهار داشت: آگاهی و هوشمندی و  استفاده از ابزار روز دنیا و شیوه های علمی، در مسیر حرکتی ارتباط نزدیک با مردم و از سوی دیگر،  درک اولویت های مهم و تلاش در راستای کاهش آسیب هایی که در مسیر ثبات و اقتدار وجود دارد، مورد نیاز است.


افشارچی گفت:: نیروی انتظامی همواره با مردم و خادم آنها است و مردم نیز حامی پلیس هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها