سرور هسته اصلی زیر ساخت فناوری اطلاعات شما را تشکیل می‌دهد و همین دلیل کافی‌است تا سرمایه گذاری مناسبی برای خرید سرور HP داشته باشید.
سرور هسته اصلی زیر ساخت فناوری اطلاعات شما را تشکیل می‌دهد و همین دلیل کافی‌است تا سرمایه گذاری مناسبی برای خرید سرور HP داشته باشید.
کد خبر: ۱۳۸۲۰۳۶

برندهای متنوعی وجود دارند ولی هیچکدام به اندازه سرور HP در ایران پرطرفدار و اقتصادی نیستند. لوازم جانبی و قطعات سرور HP هم توسط وارد کنندگان معتبر همانند ماهان شبکه ایرانیان ، به خوبی وارد بازار ایران می‌شوند و شما نگرانی‌ خاصی از این بابت نخواهید داشت. در این مقاله می‌خواهیم علاوه‌بر نکات مهم هنگام خرید سرور به قطعات مهم سرور اچ پی که نقش زیادی در قیمت تمام شده دارند، بپردازیم.

راهنمای خرید سرور اچ پی

مهمترین نکته‌ای که برای خرید سرور HPE یا همان HP باید در نظر بگیرید، نیاز کسب و کار شماست. ذکر این نکته الزامی است که سرورهای اچ پی ای در نسل‌های متفاوتی تاکنون به بازار عرضه شده‌اند. جدیدترین نسل این خانواده سرورهای HPE G10 Plus هستند. اکیدا توصیه می‌کنیم اگر کسب و کار شما به‌نحوی است که در آینده امکان رشد و پیشرفت زیادی دارید، دو انتخاب به‌شدت عالی پیش‌رو دارید: سرور HPE DL380 G10 Plus و سرور HPE DL360 G10 Plus

این دو سرور از قدرتمندترین‌های اچ پی هستند که خرید آن‌ها می‌تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شما محسوب شود. البته هنوز هم سرورهای نسل پیشین یعنی سرورهای اچ پی ای G10 طرفداران زیادی دارد و بعد از G10 Plus، از سرورهای قدرتمند محسوب می‌شوند که مدل‌های متنوعی هم دارند. اگر می‌خواهید هزینه نسبتا معقولی در برابر کیفیت عالی پرداخت کنید، پیشنهاد ماهان شبکه ایرانیان به شما خرید سرور HP DL380 G10 و خرید سرور HP DL360 G10 است. این دو سرور قدرت، کیفیت، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالایی دارند و می‌توانند نیاز طیف گسترده‌ای از کسب و کارهای کوچک تا بزرگ را برطرف کنند.

هنگام خرید سرور HP یکی از قطعاتی که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید، هارد سرور است. در بخش بعدی به بررسی این قطعه مهم می‌پردازیم.

هارد سرور HP

هارد سرور HP، سخت افزاری برای ذخیره اطلاعات ضروری و مورد نیاز کاربران است. تکنولوژی، ظرفیت و قابلیت‌های هارد در قیمت هارد سرور HP، تأثیرگذار است. یکی از هاردهای جدید و پرسرعت هاردهای سرور NVMe است.

هارد دیسک سرور اچ پی بر اساس اندازه و یا فرم فکتور در دو اندازه 2.5 و 3.5 اینچی موجود است. هارد 2.5 اینچی سرور اچ پی به اختصار SFF به معنی Small Form Factor نامیده می‌شود که دارای اندازه کوچک تر هستند و میزان مصرف انرژی توسط هارد دیسک سرور SFF کمتر است.

در سمت مقابل هارد سرور اچ پی 3.5 اینچی وجود دارد که از نظر اندازه یک اینچ از مدل قبلی بزرگتر است و به نسبت مصرف انرژی بالاتری داشته و با نام LFF که مخفف Large Form Factor شناخته می‌شود.

در هنگام خرید هارد سرور hp به درگاه اتصال آن نیز باید توجه داشته باشید. نوع هارد نیز باید با سرور موردنظر سازگار باشد که ما شاهد هاردهای SSD و یا HDD هستیم. برای دریافت قیمت هارد hp با کارشناسان ماهان شبکه ایرانیان در تماس باشید.

تاثیر رم HP روی قیمت سرور اچ پی

حافظه رم سرور HP، یکی از قطعات سرور است که به عنوان حافظه موقت کاربرد دارد. رم سرور همچنین به عنوان قطعه‌ای واسط بین هارد و سی پی یو، به دسترسی سریع‌تر اطلاعات کمک می‌کند. برای خرید رم سرور hp، باید به نسل DDR رم، ظرفیت و فرکانس محصول دقت داشته باشید. البته سازگاری رم و پردازنده نیز اهمیت زیادی دارد. عملکرد و سرعت سرور نیز به سازگاری این محصول وابسته است.

بدون شک در حال حاضر بهترین رم‌‌های سرور موجود در بازار ایران رم سرور اچ پی است. چرا که دارای سه ویژگی مهم کیفیت طراحی،‌ کاربر محور بودن و افزایش قابلیت تست توسط کاربر می‌باشد.

در صورتی که فعالیت‌های‌ شرکت شما در سرور اتفاق می‌افتد، باید دقت کنید که رم سرور مدنظر دارای ویژگی‌های مهمی چون ECC باشد. همچنین بررسی این که فرکانس و باس RAM و هماهنگی رم با پردازنده در چه سطحی است و آیا متناسب با نیاز شما هست یا نه، از ضروری‌ترین نکات خرید رم سرور  HP می‌باشد. قیمت رم سرور  hpنیز یکی دیگر از مورادی است که در انتخاب نهایی تأثیر می‌گذارد.

خرید و فروش سرور HPE

ماهان شبکه ایرانیان یکی از شرکت‌های قدیمی حوزه سرور و شبکه است که با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان یکی از برترین وارد کننده سرور HP و قطعات سرور HP بوده و تاکنون رضایت تمامی مشتریان را جلب کرده است. از مزایای خرید از ماهان شبکه ایرانیان می‌توان به این نکته اشاره کرد که اصالت کالا کاملا تضمین می‌شود و ارسال کالا در کمترین زمان ممکن از طریق پیک و پست ملی ایران صورت می‌گیرد. همچنین ای امکان برای مشتریان وجود دارد که با توجه به هزینه مدنظرشان، قطعه و سرور موردنظر را خریداری کنند. شاید بپرسید چگونه؟! شما مشتریان عزیز می‌توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و مقدار بودجه و مدل قطعه موردنظر خود را ذکر کنید. توجه داشته باشید که ماهان شبکه ایرانیان علاوه‌بر سرور و قطعات نو (New)، سرور و قطعات استوک را هم به‌فروش می‌رساند. کارشناسان ما با توجه به بودجه شما بهترین انتخاب را پیش روی شما قرار می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها