با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان

یک شبکه سازمان یافته محرک اغتشاشات در قم دستگیر شدند

فعالان یک شبکه ۵۰ نفره سازمان یافته که محرک اغتشاشات بودند و تراکت‌های تبلیغاتی در فضای حقیقی پخش می‌کردند توسط نیروهای اطلاعات سپاه استان قم شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان، فعالان یک شبکه سازمان یافته اغتشاش و فراخوان به تجمع غیرقانونی در قم شناسایی و دستگیر شدند.

فعالان این شبکه ۵۰ نفره ضمن فعالیت در فضای مجازی برای تحریک مردم به اغتشاش اقدام به چاپ و توزیع تراکت‌های تبلیغاتی علیه نظام در فضای حقیقی می‌کردند.

ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان قم با شماره تلفن ۱۱۴ آماده دریافت گزارشات عموم مردم از جمله عکس، فیلم، مشخصات فردی و غیره از اغتشاشگران و اخلالگران نظم عمومی است.

کشف ۵ تن ماری جوانا در قم

تیم ویژه ضابطین عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ۵ تُن ماری جوانا را در یک مرغداری متروکه کشف و در عملیاتی مشترک با نیروهای انتظامی اقدام به دستگیری متهم و جمع‌آوری این حجم از مواد مخدر کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت و پس از کسب دستور قضایی طی عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی بخش سلفچگان، از این مرغداری متروکه ۱۰۰۰بوته گیاه مواد مخدر گل به وزن ۵ تُن که آماده برداشت بودند جمع آوری وبه همراه متهم تحویل ستادمبارزه بامواد مخدراستان گردید.

همچنین در این بازرسی ۴۵ دستگاه ماینر و ۱۵ عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها