یک فعال سیاسی، حوادث روزهای اخیر را تحلیل کرد

آشوبی با کارگردانی غرب / سود اغتشاشات را غربی‌ها بردند و هزینه آن بر دوش مردم افتاد!

یک فعال سیاسی بر ضرورت هوشمندی در بیان مطالبات و پیگیری اعتراضات تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۲۶
پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با جام جم آنلاین درباره سوءاستفاده قدرت‌های فرامرزی از شرایط داخلی کشور برای تحت فشار قراردادن جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این طبیعی نیست که هر زمان کشورمان به توانمندی‌های جدیدی می‌رسد و فرصت‌های تازه‌ای در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی کسب می‌کنیم شاهد اتفاقاتی باشیم که بواسطه آن غربی‌ها و آشوب طلبان در پی تبدیل فرصت‌ها به تهدیدات هستند.

وی با بیان اینکه مسائلی که می‌تواند در فرایندی عادی مورد بررسی قرار لزومی ندارد که بهانه برای اغتشاش شود تاکید کرد: ما در طول اتفاقات تلخی که طی چند روز گذشته شاهد آن بودیم دیدیم که متاسفانه بهره و سود این تنش‌ها را دشمن برد و هزینه‌های آن به دوش ملت ایران افتاد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در پی فوت خانم امینی همه دست اندرکاران نظام اعلام کردند که موضوع را پیگیری می‌کنند، اما در شرایطی که هنوز نتیجه بررسی‌ها ارائه نشده می‌بینیم که بواسطه فتنه انگیزی همه گروه‌های معاند نظام از سلطنت طلب‌ها و آلبانی نشینان و منافقین گرفته تا کمونیست‌ها تا گروه‌های تجزیه طلب وارد عرصه شدند و با تحریک شرایط را برای سوءاستفاده برخی از عوامل خود جهت آسیب رسانی به اموال و سرمایه‌های عمومی فراهم کردند.

وی با بیان اینکه صف معترضان را باید از جمع آشوب طلبان جدا کرد گفت: درباره موضوعی که هنوز ابعاد آن مشخص نیست برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران و سلبریتی‌ها وارد میدان شدند و به اظهار نظر‌هایی پرداختند که جز تحریک اجتماعی مردم اثر و ثمر دیگری نداشت. این در حالی است که باید لازم به دست اندارکاران داده می‌شد تا ماجرا در روند و چارچوب خود مورد بررسی قرار می‌گرفت و بعد نتایج آن معلوم می‌شد.

سروری با تاکید بر این موضوع که عوامل خارجی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایرا و سایر جریان‌های معاند و روی نقاط قوت و وحدت ملی و انسجام قومی و دینی دست گذاشته اند تصریح کرد: همه این تلاش‌ها به این منظور صورت می‌گیرد تا توانمندی‌ها جمهوری اسلامی در خلق فرصت‌ها برای رشد و ترقی جامعه ایرانی نادیده گرفته شود و این رو باید با عوامل آشوب‌های اخیر برخورد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها