سیگنال‌های متعدد اغتشاشگران و حامیان آن‌ها به غرب

خواهش می‌کنیم ایران را تحریم کنید!

معاون رئیس‌جمهور پیشین کشورمان، سطح بالای خشونت اغتشاشگران در روزهای اخیر را غیرعادی و نشانه دخالت دولتهای بیگانه در این حوادث ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۲۷

الهام امین زاده استاد حقوق بین الملل دانشگاه تهران در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره با ماجرای تلخ فوت خانم مهسا امینی خاطرنشان کرد: حادثه‌ای که اتفاق افتاد از جنبه‌های حقوقی در حال بررسی است و همچنین قرار شد که نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی هم اعلام شد و همچنین طبق گفته مسئولان ذیربط از جمله وزیر ارشاد اسلامی رویکرد‌های گشت ارشاد در حال بازبینی است، اما متاسفانه ما شاهد خشونت‌هایی از سوی آشوب طلبان بودیم که به هیچ وجه نمی‌توان این روند را عادی تلقی کرد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشور‌های دنیا از جمله اروپا و آمریکا شاهد خشونت‌هایی در قبلا دختران و زنان هستیم گفت: برغم خشونت‌های گسترده‌ای که صورت می‌گیرد، اما به هیچ وجه نهادی بین المللی تاکنون معترض به این رفتار‌ها نشده است.

امین زاده افزود: واقعا جای تعجب دارد که از سوی رسانه‌های خارجی و جریان‌های معاند فتنه‌ای براه می‌افتد که بواسطه آن اموال عمومی در خلال این آشوب‌ها مورد آسیب جدی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در خصوص اصل مداخله در امور داخلی کشور در قالب ارسال سلاح و همچنین تحریک و تشویق به تخریب امول عمومی می‌تواند موضوع را از جنبه‌های حقوقی مورد پیگیری قرار دهد خاطرنشان کرد: در هیچ کجای دنیا در جریان تظاهرات مطالبه گرانه دیده نمی‌شود که پلیس مورد تعرض قرار گیرد و آمبولانس‌ها به آتش کشیده شود و بانک‌ها تخریب شود.

وی با اشاره به ورود مقادیری سلاح گرم و سرد از مرز‌های کشور گفت: لازم است که مردم با هوشیاری کامل اتفاقات و رخداد‌های را رصد و صف خود را زا آشوب گران جدا کنند، چون در صورت برقراری امنیت می‌تواند ضمن حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ استقلال زمنیه مطالبه گری را فراهم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها