حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم حضور حماسی مردم در صحنه را ناشی از وفاداری آنها نسب به آرمان های انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۲۴
حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در گفتگو با جام جم آنلاین حضور حماسی مردم در صحنه را ناشی از وفاداری آن‌ها نسب به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: توجه ملت ایران نسبت به رهنمود‌های حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حافظ وحدت و همبستگی جامعه بوده و همین هوشیاری در برابر توطئه‌ها و مقابله با تنش‌ها بوده که تا کنون انقلاب را در برابر بسیاری از صدمات و فشار‌های داخلی و خارجی حفظ کرده است.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حفظ نظام در سایه وحدت و یکدلی مردم حاصل خواهد شد و ملت ایران همان طور که سردار دل‌ها بر آن تاکید داشت ملت امام حسینی و ملت شهادت هستند و برای حفظ نظام تا آخرین قطره خون خود مقاومت خواهند کرد.

وی با اشاره به تنش‌ها و آشوب‌های چند روز گذشته خاطرنشان کرد: جامعه ایران با بی ثبانی و اغتشاش در سطح جامعه مخالف است و به هیچ وجه با آشوب طلبان سرسازگاری نخواهد داشت و برای مقابله با هر خطر با همبستگی و وحدت کامل در برابر توطئه‌ها ایستادگی خواهد کرد و اجازه عرض اندام به آشوبگران را نخواهد داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها