ما به عنوان گروه دندانپزشکی  آرمانی با 7 سال تجربه،  مجهزبه سطح بالای تکنولوژی و متریال های دندانپزشکی روز دنیا  و روابط دوستانه خود با بیماران خود افتخار می کنیم.
ما به عنوان گروه دندانپزشکی آرمانی با 7 سال تجربه، مجهزبه سطح بالای تکنولوژی و متریال های دندانپزشکی روز دنیا و روابط دوستانه خود با بیماران خود افتخار می کنیم.
کد خبر: ۱۳۸۱۶۱۸

ما در این مجموعه  تمامی نیازهای دندانی بیماران خود را با جراحی فک و صورت، جراحی دهان، اندودنتیکس، دندانپزشکی، پریودنتولوژی، ایمپلنتولوژی، پروتز، دندانپزشکی زیبایی ، دندانپزشکی اطفال  که زمینه های تخصصی دندانپزشکی ما هستند، برآورده می کنیم.

 ما با فناوری دیجیتال دندانپزشکی خود به عنوان کلینیک دندانپزشکی در شهریار، ساختار دندان ها و فک ها را به صورت سه بعدی ارزیابی کرده و درمان صحیح و مناسب شما را برنامه ریزی می کنیم.

ما با سیستم های دندانپزشکی رباتیک خود، درمان برنامه ریزی شده شما را در زمان بسیار کوتاه و بدون خطا در مرکز کلینیک دندانپزشکی در شهریار اعمال می کنیم.

کلینیک دندانپزشکی آرمانی بیمار محور است. مشکلات، نگرانی ها، استرس های شما هر چه که باشد، ما مطمئن هستیم که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهیم. ما از طریق درمان‌هایمان رویکردی معقول، موجه و ملایم داریم.

در کلینیک دندانپزشکی آرمانی برنامه درمانی انتخاب شده همیشه با توجه به علایق و بودجه شما تعیین خواهد بود. ما برای بهترین درمان و آسایش شما، نگرش حرفه ای، دوستانه، صادقانه و منعطف را در هر زمان اتخاذ می کنیم.

این وظیفه ماست که به شما در رسیدن به لبخند رویاهاییتان کمک کنیم. تیم حرفه ای ما متشکل از کارشناسان دندانپزشکی اطمینان حاصل می کنند که تجربه شما در کلینیک دندانپزشکی آرمانی مثبت و بدون دردسر است.

تیم ما از طریق آموزش مداوم، به طور پیوسته در حال پیشرفت است تا مهارت ها و تکنیک های خود را به روز نگه دارد تا تمام نیازهای دندانپزشکی شما را برآورده کند.

کارکنان خوش برخورد کلینیک دندانپزشکی در شهریار به محض ورود شما به کلینیک از شما استقبال خواهند کرد و اطمینان حاصل می کنند که احساس راحتی می کنید و بازدید شما یک تجربه خوشایند است.

کلینیک دندانپزشکی آرمانی متعهد است که به شما در دستیابی به بالاترین استانداردهای بهداشت دهان و دندان کمک کند تا بتوانید با بهترین لبخند خود دست یابید و با اعتماد به نفس لبخند بزنید.

شهرت ما

در طول سال ها، اخلاق کاری ما و احترامی که برای بیماران خود قائل هستیم، شهرت کلینیک دندانپزشکی خانوادگی ما را ایجاد کرده است.

تکامل ما

بقای کلینیک دندانپزشکی خانوادگی ما اکنون توسط تیم  دندانپزشکی دکتر فرامرز مجتهدزاده تضمین شده است. او فارغ التحصیل دانشگاه دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی شیراز(مقطع دکترای عمومی دندانپزشکی)

دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران(مقطع تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فکی) است ، سابق درخشان در حوزه ی دندانپزشکی با تجارب فوق العاده دارد.

با اینکه کلینیک دندانپزشکی آرمانی رشد کرده است. تیم دندانپزشکی این کلینیک دندانپزشکی در شهریار هم همینطور اما  ما همیشه با همان توجه و همان علاقه از بیماران خود مراقبت می کنیم.

کلینیک دندانپزشکی در شهریار

کارکنان کلینیک دندانپزشکی آرمانی از شما درمحل خود استقبال می کنند تا به شما در حفظ سلامت دهان و دندان بی عیب و نقص کمک کنند. علاوه بر این، توجه ویژه ای به استریل سازی این ابزار می شود. بسیار حرفه ای، اعضای تیم به  شکایات دندانی شما گوش می دهند و تمام گزینه های موجود را برای شما توضیح می دهند. درخواست های همه همیشه شنیده می شود و تا آنجا که ممکن است مورد احترام قرار می گیرد.

 لیست خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی در شهریار :

معاینه کامل دندانپزشکی

معاینه دندان شامل معاینه بالینی و رادیولوژیکی دهان شما می باشد. پس از مشاهدات با استفاده از اشعه ایکس، دندانپزشک قادر به تشخیص برخی شرایط و بیماری ها خواهد بود. توصیه می شود هر شش ماه یکبار معاینه دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی آرمانی انجام شود تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

 

رسوب زدایی و تمیز کردن

یک جلسه جرم گیری و پولیش توسط متخصصین بهداشت انجام می شود که دندان ها را به طور کامل تمیز می کنند و رسوبات و لکه های تارتار را از بین می برند. این تمیز کردن با استفاده از کورت، دستگاه اولتراسونیک و خمیر انجام می شود.

 

 

دندانپزشکی زیبایی

این در مورد تغییر شکل دندان های شما از طریق تمرین چندین عمل است که دندان ها را صاف و درخشان می کند.

 

تاج ها و پل ها

تاج گذاری برای پوشاندن دندان برای محافظت از ساختار باقی مانده عمل می کند. این اقدام ایده آل برای محافظت از دندان ضعیفی است که برای مثال درمان ریشه داشته است. بریج شامل جایگزینی یک یا چند دندان با چسبیدن به دندان های مجاور است.

 

قرار دادن تاج روی ایمپلنت

این نوع تاج ایمپلنتی را می پوشاند که قبلا در استخوان قرار داده شده است. روکش برای محافظت و پوشاندن دندان شکسته یا تا حدی آسیب دیده استفاده می شود. معمولاً چینی یا سرامیکی و رنگی است که با سایه دندان شما مطابقت دارد.

 

عمل جراحي

اگر دندان دارای عفونت است ویا نمی توان آن را ترمیم کرد، ممکن است بیش از حد آسیب ببیند. در این صورت کشیدن دندان ضروری است. همچنین کشیدن دندان به روش پیشگیرانه مانند کشیدن دندان عقل  نیز در این کلینیک توسط جراحان حاذق و با تجربه انجام می شود.

 

پریودونتیک

پریودنتیکس تخصص درمان پریودنتیم است، یعنی بافت هایی که از دندان حمایت می کنند مانند لثه و بافت استخوانی. این سرویس مشکلاتی مانند التهاب لثه و پریودنتیت را تشخیص و درمان می کند.

 

پروتزها

پروتز مصنوعی جایگزین لثه و دندان شما می شود. در هر دو مورد، دندانپزشک یا متخصص شما یک مدل از دندان های شما را از قالب ها می سازد تا پروتزهای سفارشی شما را بسازد.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان در کلینیک دندانپزشکی آرمانی  شامل استفاده از یک محصول کارابامین پراکسید روی دندان است که لکه ها یا رنگدانه های رنگی ایجاد شده روی دندان ها را کاهش می دهد یا به طور کامل از بین می برد.

محصول سفید کننده مورد استفاده دندانپزشکان ژل پراکسید کاربامید 10 یا 16 درصد است. که  بر روی دندان ها به یون های آب و یون های اکسیژن تجزیه می شود. یون های اکسیژن به مینای دندان نفوذ کرده و لکه ها را حل می کنند.

از آنجایی که لبخند زدن اولین برخورد ما با  دیگران است، قابل درک است که تعداد فزاینده ای از مردم برای سفید کردن دندان های خود اقدام می کنند. با این حال، شما باید مراقب باشید، زیرا ... همه درمان های سفید کننده دندان ایمن نیستند!

کلینیک دندانپزشکی در شهریار

توصیه می شود قبل از انتخاب روش سفید کردن دندان با دندانپزشک خود در کلینیک دندانپزشکی در شهریار مشورت کنید. دندانپزشک شما می تواند تاریخچه دندان های شما مانند درمان های قبلی، عفونت، حساسیت و غیره را در نظر بگیرد. بر اساس این ارزیابی، او نه تنها می‌تواند توصیه یا عدم درمان سفیدکننده (بر اساس خرابی، درمان‌های قبلی و وضعیت فعلی دندان‌های شما) را تعیین کند، بلکه می‌تواند رنگ دندان را نیز انتخاب کند.

 

کلینیک دندانپزشکی تخصصی آرمانی  برای فرزندان شما

ما در کلینیک دکتر آرمانی خدمات متنوعی را برای بهبود سلامت دهان و دندان کودکان شما ارائه می دهیم. دندانپزشکان ما در کار با بیماران کوچک متخصص هستند تا اطمینان حاصل کنند که مراجعه به دندانپزشکی یک تجربه مثبت برای آنها باشد، حتی برای کسانی که میترسند و دچار استرس و اضطراب هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها