استاندار همدان با بیان اینکه رزمندگان حافظه تاریخی دفاع مقدس هستند، گفت: دشمن به درستی فهمید که فرهنگ ایثارگری و شهادت از بنیان خانواده به فرزند الهام شده و این فرهنگ را مورد حمله قرار داده است.
کد خبر: ۱۳۸۱۲۰۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سومین آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: ایستادگی مردم کشور نشات گرفته از احکام نورانی قرآن و اسلام است.

استاندار همدان افزود: دشمن امروز مستاصل و ناتوان به اقدامات ترکیبی، فشار اقتصادی، فشار روحی و روانی، هجمه‌های تبلیغاتی و القائات کج و نادرست روی آورده است.

وی بیان کرد: همه ما باید با هوشیاری و نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهیم تا این تحریفات در ما رسوخ نکند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تلاش امروز دشمن در ایجاد فاصله و انشقاق بین صفوف به هم فشرده ملت شکست خورده است، گفت: ما با مقاومت و حفظ وحدت به دشمنان ثابت می کنیم که این ملت با این صبغه، فرهنگ و اعتقادات شکست ناپذیر است.

استاندار همدان ادامه داد: این مردم در کنار تربت اباعبدالله الحسین(ع) انسجام خود را به جهانیان نشان دادند و ضربه بزرگی به پیکره استکبار و صهیونیسم جهانی وارد کردند.

وی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی نقشه‌های خود را از طریق رژیم صهیونیستی جرثومه فساد در منطقه که پیمانکار اقدامات ضد امنیتی علیه ملت‌های دنیا است و با پول مرتجعین منطقه و عربستان اجرا می‌کند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: مکتب تشیع بر مبنای قیام در مقابل ظلم و ستم بنیان نهاده شده و امروز پرچم قیام امام حسین(ع) در دست مقام معظم رهبری است که ملت ایران و فرزندان راستین با ایشان بیعت کردند و با مقاومت و پایداری از وی حمایت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها