مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: پویش شور عاطفه‌ها در استان با شعار
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: پویش شور عاطفه‌ها در استان با شعار "با هم مشق محبت بنویسیم" و با هدف ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری بین فرزندان در حال اجرا است و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۹۴

هرمزگان-جام جم انلاین- مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: پویش شور عاطفه‌ها در استان با شعار "با هم مشق محبت بنویسیم" و با هدف ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری بین فرزندان در حال اجرا است و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

 

جلیل تراهی، امروز (۲۹ شهریور) در نشستی خبری، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید با رویداد شور عاطفه‌ها به استقبال مهر ماه خواهیم رفت.


وی با اشاره به اینکه خوداتکایی فکری و فرهنگی خانواده‌ها و فرزندان تحت پوشش این نهاد از دغدغه‌ها و اهداف ماست، عنوان کرد: اگر قرار باشد زنجیره فقر قطع شود راهی نداریم جز اینکه فرزندان ما صاحب کرسی‌های برتر دانشگاه‌ها باشند و این امر دست‌یافتنی است. ۹۲ نفر از دانش‌آموزان ما در کنکور امسال مجاز به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و ۲ نفر نیز موفق به قبولی در رشته پزشکی شدند.


مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: از مردم نیکوکار هرمزگان دعوت می‌کنم در تمامی عرصه‌هایی که دانش‌آموزان را برای سال تحصیلی جدید آماده می‌کند، ورود کنند. ۴۷۰ پایگاه آماده جشن شور عاطفه‌ها در سال جاری هستند. یکی از ظرفیت‌های اصلی ما مردم هستند که در قالب مراکز نیکوکاری ساماندهی شده‌اند تا اقلام تحصیلی دانش‌آموزان را تأمین کنیم.


وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که مردم را دغدغه‌مند کنیم تا کمک‌های خود به دانش‌آموزان کم برخوردار استان را مانند فرزندان خود در نظر بگیرند. هدف‌گذاری کردیم که کمک‌های مردمی را به سمت دانش‌آموزان مستعد استان هدایت کنیم.


مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بیان کرد: امسال از ۱۵ شهریور پویش شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه می‌یابد. هدف اصلی ما این است که فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری را در فرزندان خود نهادینه کنیم. در این راستا بیش از ۲۰۰ هزار پاکت کمک‌های شور عاطفه‌ها را آماده و بین مدارس توزیع کردیم و با بازگشایی مدارس تحویل دانش‌آموزان می‌شود تا در این رویداد مشارکت داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه ۴۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش این نهاد در استان هستند، عنوان کرد: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی در شور عاطفه‌ها جمع‌آوری شد. امسال نیز مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری۸۸۷۷۰۷۶# و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۲ کمک‌های نقدی خود به دانش‌آموزان نیازمند را واریز کنند.


تراهی با بیان اینکه در سال گذشته تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت پوشش کمیته امداد استان جذب صنایع شدند. اظهار کرد: هفته اول مهرماه رویدادی علمی در شهرستان میناب همراه با پانسیونی مطالعاتی برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان پایه دوازدهم تحت پوشش این نهاد خود را برای کنکور آماده خواهند کرد.


وی بیان کرد: مردم نیکوکار هرمزگان در کمک به ایتام حضور پررنگی داشته و دارند. نیکوکاران در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری ۶۰ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۹ میلیارد تومان بوده است.


مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در پایان با اشاره به حمایت چشمگیر صنایع استان از طرح اکرام ایتام و محسنین، یادآور شد: فولاد هرمزگان ۱۰ هزار و پالایشگاه نفت بندرعباس ۵ هزار کودک طرح اکرام ایتام و محسنین را تحت پوشش حمایت خود قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها