مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

۴۳ دستگاه ماشین آلات راهداری آذربایجان شرقی به مرز مهران انتقال یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای امدادرسانی به روند جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز مهران انتقال یافت.
کد خبر: ۱۳۸۰۱۰۷
جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: اورجعلی علیزاده گفت: این ناوگان شامل ۲۲ خودرو سبک و ۲۱ خودرو سنگین بوده و در قالب پنج گروه کامل و مجهز برای تسهیل در جابجایی زائران به این مرز انتقال یافت.

وی اظهار داشت: تیم‌های اعزامی با نظر مسئولان ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مرز مهران ساماندهی و خدمات مورد نظر ستاد را انجام خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۸ نفر از نیروهای این اداره کل نیز در پایانه برکت مهران استقرار یافته اند و در چهار شیفت کاری عملیات مربوط به ساماندهی بازگشت زائران اربعین حسینی را توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به مقصد استان انجام می دهند.

علیزاده، ادامه داد: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به همراه تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر در راستای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تمام تلاش خود برای ساماندهی بهتر روند حمل و نقل زائران‌ اربعین حسینی به کار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها