استاندار هرمزگان در آیین آغاز همزمان عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن:

پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان ۶۰ درصدی شد

استاندار هرمزگان گفت:پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان ۶۰ درصدی شد.
استاندار هرمزگان گفت:پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان ۶۰ درصدی شد.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۱۱

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت:پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان ۶۰ درصدی شد.

 

مهدی دوستی  در آیین وبیناری آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۰۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن گفت: با این اتفاق مبارک هرمزگان در اجرای برنامه چهارساله طرح نهضت ملی مسکن به پیشرفت ۶۰ درصدی دست یافت.

 

دوستی در آیین آغاز عملیات اجرایی ۵۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن که باحضور مدیران و کارشناسان حوزه مسکن استان و ارتباط وبیناری فرمانداران برگزارشد، گفت: این قطعات ۲۰۰ تا ۳۰۰ مترمربعی بصورت خودمالک یا مشارکت مردم در ساخت، آماده تحویل به متقاضیان شده است.

 

وی با اشاره به دستور و تاکید رییس جمهور محترم درخصوص واگذاری زمین به شرط ساخت و متناسب با زیست بوم مردم افزود: هرمزگان پیشتاز اجرای این طرح و صاحب رتبه اول در کشوراست که با برنامه مدون الحاق، تغییر کاربری و رفع معارضات توانسته در این طرح، زمین هایی برای ساخت منازل ویلایی، دو یا چهار طبقه به مردم واگذار کند.

 

مهندس دوستی رتبه هرمزگان را در اجرای طرح ملی مسکن در کشور دوم اعلام کرد و ادامه داد: با این تعداد واگذاری در اجرای برنامه چهارساله دولت برای نهضت ملی مسکن، هرمزگان به پیشرفت ۶۰ درصدی دست یافته و رقم واگذاری زمین در طرح خود مالک به ۱۳ هزار قطعه و رقم واگذاری زمین در کل طرح به عدد ۳۰ هزار می رسد که جایگاه هرمزگان را در ارزیابی های جدید ارتقاء خواهد داد.

 

نماینده عالی دولت در استان ضمن تشکر از اقدامات مدیران و کارشناسان راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و فرمانداران تاکید کرد: مدیران شهرستان و فرمانداران به پیشرفت پروژه ها متعهد هستند و لازم است با همکاری و مانع زدایی مردم را به ساخت زمین های واگذاری در زمان تعیین شده تشویق کنند و از این ظرفیت بی نظیر برای توسعه عدالت محور استان استفاده نمایند.



گفتنی است این ۵۸۶۴ قطعه زمین برای تحویل به متقاضیان ۱۶ شهر حوزه غرب و شرق استان در شهرستان های میناب، رودان، جاسک، سیریک، بندرلنگه، بندرخمیر و پارسیان آماده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها