خبرنگاران حوزه راه وشهرسازی استان هرمزگان از  پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن بندرعباس بازدید کردند.
خبرنگاران حوزه راه وشهرسازی استان هرمزگان از  پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن بندرعباس بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۷۵۳۳۴

هرمزگان-جام جم انلاین-خبرنگاران حوزه راه وشهرسازی استان هرمزگان از  پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن بندرعباس بازدید کردند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در نشست و تورخبری بازدید از واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه های در دست ساخت قریب به ۱ درصد و بالاترین آن ۵۵ درصد است.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان هرمزگان، عباس کمالی در حاشیه این بازدیدها در نشست خبری با خبرنگاران سهمیه استان در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و اظهار داشت: سهم استان هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن ۴۹ هزار و ۹۵۰ واحد در نظر گرفته شده است، و بر اساس میانگین جمعیتی سهم استان هرمزگان به صورت سالیانه ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: پروژه های ۱۶۰ واحدی، ۲۵۶ واحدی و ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن از مهمترین پروژه هایی بود که خبرنگاران از آنها در شهر بندرعباس بازدید کردند.

 

وی گفت: کل واحدهای مسکونی در حال ساخت در این پروژه ها بالغ بر ۱۶ هزار واحد است و درصد پیشرفت فیزیکی آنها هم از ۱ درصد تا ۵۵ درصد است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از ۹۸ هزار و ۹۸۱ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند که تا کنون افزون بر ۲۳ هزار نفر حائز شرایط اولیه بوده اند و بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر نیز تایید نهایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها