مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد:

اجرای ۴۲ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛

رسانه ها در نشر خاطرات بانوان حاضر در دفاع مقدس همت گمارند

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش مهم بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: در این راستا رسانه های گروهی و فعالان فضای مجازی باید نسبت به نشر خاطرات بانوان حاضر در ان دوران همت ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۷۹۸۰۰
جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: امیر دریادار رضا عباسی روز شنبه در جلسه کمیته زنان شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی زنان فعال دوران دفاع مقدس را الگویی بی‌بدیل برای جوانان توصیف کرد و افزود: معرفی و انتقال سرگذشت و خاطرات این طیف از زنان جامعه اسلامی به نسل جدید و جوان نقش مهم و برجسته در ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری دارد.  

وی با تاکید بر نقش مهم زنان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: زنان ایرانی در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهم و سازنده‌ای ایفا کردند و اگر همراهی و فداکاری آنان نبود به طور قطع ما در این نبرد نابرابر به چنین پیروزی بزرگی دست نمی‌یافتیم.

امیر عباسی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس بانوان کشورمان نه‌ تنها نقش فعالی در زمینه امداد و مداوای مجروحین جنگی و همچنین پشتیبانی و تهیه مایحتاج رزمندگان در جبهه‌ها داشتند، بلکه هنگام رفتن عضوی از اعضای خانواده آنان به جبهه در مراحل مختلف قبل از اعزام، هنگام اعزام، دوران حضور در جبهه و بعد از شهادت یا جانبازی نیز با ایستادگی و مقاومت خود صحنه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری خلق کردند.   
  
وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم از بانوان فعال در دوران دفاع مقدس به‌ ویژه مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران به نحو شایسته‌ای تجلیل کنیم، یادآور شد: در این زمینه باید در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.  

امیر عباسی با اشاره به نقش زنان در ارتقای معنویت و سلامت اخلاقی خانواده ها،گفت: زنان به‌ عنوان همسر و مادر در خانواده تاثیر مهمی در حفظ و تقویت معنویت و رشد دینی و اخلاقی اعضای خانواده برعهده دارند، لذا باید روی خانواده و تربیت آن مطابق با شاخص‌های دینی توجه بیش‌تری داشته باشیم. 

وی با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبیین رشادت‌های مردم ایران در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: همه وظیفه داریم که نهایت استفاده را از رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و خنثی ساختن تبلیغات منفی دشمنان علیه این برهه مهم از تاریخ کشورمان انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها