گفت‌وگوی اختصاصی با دکتر کامران وفا، کیهان‌شناس شهیر ایرانی دانشگاه هاروارد به مناسبت سالروز تولد او

در مسیر رازگشایی از عالم

در پی تفاهم نامه موسسه علوم و فنون تهران و دانشگاه مانهایم آلمان دانشجویان می‌توانند با تحصیل در ایران مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه آلمانی را دریافت کنند.
کد خبر: ۱۳۷۹۴۱۱

پس از بررسی سوابق موسسه علوم و فنون تهران ( تهران بیزینس اسکول) از سوی دانشگاه مانهایم آلمان و کسب عنوان یکی از معتبرترین موسسات آموزشی جهان این موسسه به عنوان یکی از شعب دانشگاه مانهایم در جهان مورد تایید طرف آلمانی قرار گرفت و در حال حاضر تنها شعبه دانشگاه مانهایم آلمان در ایران در همین راستا اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های مدیریت کسب و.کار یاmbaخواهد کرد۰

متقاضیان تحصیل در رشته های مدیریت کسب و کار mba در تهران و شهرستان های تمام کشور می توانند با گذراندن دوره هشت ماهه به صورت آنلاین یا حضوری در موسسه ثبت نام نمایند و پس از کسب موفقیت در گذراندن دوره ها مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه مانهایم آلمان دریافت کنند.
دانشگاه مانهایم آلمان دانشجویان موسسه علوم و فنون تهران یا همان تهران بیزینس اسکول را به عنوان دانشجوی این دانشگاه شناخته و پس از بررسی پایان نامه ها به صورت حضوری در آلمان و یا آنلاین از موسسه علوم و فنون مدرک کارشناسی ارشد دانشجو را صادر میکند.

مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه مانهایم آلمان از جمله مدارک تحصیلی است که در تمام جهان مورد تایید مراکز اشتغالزایی-کارخانجات و موسسات بزرگ جهان است
فارغ التحصیلان می توانند پس از دریافت مدرک موسسه علوم و فنون به بزرگترین مراکز اشتغالزایی دنیا درخواست کار بدهند.

تحصیل در ایران اخذ مدرک کارشناسی ارشد از مانهایم آلمان

علوم و فنون تهران (تهران بیزینس اسکول) شرایطی را فراهم نموده تا متقاضیان بدون مدرک تخصصی زبان درکلاس ها حضور یابند و در دوره ۲۴۰ روزه با دریافت مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه مانهایم آلمان شانس اشتغال در اروپا و سایر کشور های جهان را بدست آورند.

دانشجویان پس از پایان دوره و زمان تحویل پایان نامه ها به دو شکل می توانند اقدام نمایند.

دانشگاه مانهایم به صورت حضوری آمادگی دارد تا پایان نامه ها را بررسی و مدرک را تحویل دانشجو بدهد و در شکل دوم دانشجو پایان نامه را به موسسه علوم و فنون تحویل داده و مدرک به صورت آنلاین و مجازی برای دانشگاه آلمانی ارسال و پس از تایید مدرک کارشناسی ارشد از سوی مانده‌ایم صادر میگردد.

علاقه‌مندان در سراسر کشورمی‌توانند با مراجعه به سایت تهران بیزینس اسکول(www.tbs.ir) یا همان موسسه علوم و فنون تهران مراجعه و در بازه مشخص قبل از پر شدن ظرفیت ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها