سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر:

واژگونی ون زائران ایرانی در عراق | ۴ نفر جان باختند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد

واژگون شدن اتوبوس زائران اربعین در ایلام

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین در محدوده استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۹۴۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی ولیپور در گفت‌وگو با ایسنا درباره واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین اظهار کرد: ساعتی پیش واژگونی یک دستگاه اتوبوس که حامل زائران اربعین بود به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن امدادگران و نجاتگران این جمعیت از دو پایگاه به محل حادثه واقع در کیلومتر ۱۷ محور مهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امدادگران از دو پایگاه سه راهی جندالله و پایگاه موقت مهدی آباد خود را به محل حادثه رساندند، اظهار کرد: امدادگران بلافاصله پس از حضور در محل حادثه اقدامات درمانی و کمک‌های اولیه را برای حادثه دیدگان انجام دادند و شرایط آن‌ها را بررسی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه گزارش ها حاکی از آن است که این اتوبوس با ۳۵ زائر از مرز مهران در حال بازگشت به ایلام بوده که پس از وقوع حادثه، سرنشینان آن دچار حادثه و مصدومیت شدند،اظهار کرد: از میان مصدومان چهار تن با آمبولانس های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور  در این باره اظهار کرد: یک مورد حادثه واژگونی اتوبوس در محور مهران-ایلام رخ داده است که زائران آن از کربلا در حال بازگشت بودند. گفته می شود اتوبوس به دلیل نقص فنی دچار حادثه شده که البته این مورد باید از سوی عوامل مربوطه بررسی و علت حادثه اعلام شود.

به گفته وی، مصدومان این حادثه ۱۶ نفر هستند که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. وضعیت جسمانی مصدومان رضایت بخش است و اقدامات درمانی برای آن‌ها در حال انجام است.

خالدی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲:۵۸ دقیقه امروز، رخ داد که پس از آن یک فروند بالگرد، ۱۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه در محور مهران-ایلام عازم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها