مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت؛

برطرف کردن مشکلات واحدهای شناورسازی

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر همراه با مدیر کل بازرسی استان بمنظور شناسایی و برطرف کردن بخشی ازمشکلات تولیدکنندگان ازچند واحد شناورسازی و صنایع فلزی در شهرستان بوشهر بصورت میدانی بازدید کردند
کد خبر: ۱۳۷۹۳۴۹

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی به اتفاق رئیس اداره صنایع فلزی اداره کل صمت وهمراه با مدیر کل بازرسی استان بوشهر در راستای شناسایی واحد های مشکل دار و کمک به رفع مشکلات تولیدکنندگان صنعتی از چند واحد شناورسازی و سوله سازی در سطح شهرستان بوشهر در روز سه شنبه 15 شهریورماه سال جاری بازدید نمودند.

طی یک برنامه زمانبندی از موسسه کشتی سازی شهید محلاتی در زمینه ساخت انواع کشتی خدماتی و تدارکاتی ، بازسازی و نوسازی انواع سازه شناور و غیره ، شرکت تک شناور ستاره لیان در زمینه ساخت لنج کامپوزیت ؛ قطعات فایبر گلاس ، شرکت تولیدی فایبر گلاس صدف سفید بوشهر در زمینه ساخت کانکس و خانه های پیش ساخته ؛ قایق فایبر گلاس و لنج فابیر گلاس ، شرکت نوید سازه دریا در زمینه ساخت اسکلت فولادی سوله به منظور احصاء مسائل و مشکلات مرتبط با واحدهای تولیدی و کسب آگاهی از آخرین وضعیت صنایع فلزی بازدید بعمل آمد .
صفوی با اشاره به ضرورت بازدید میدانی در جهت شناسایی دقیق مشکلات واحد های تولیدی به ویژه شناورسازی ها خاطر نشان کرد : در استان بوشهر تعداد 24 واحد صنعتی در زمینه شناور سازی ، تعمیرات کشتی، سکوسازی در مقیاس های مختلف در بخش فلزی و فایبر گلاس فعالیت دارند که زمینه اشتغال حداقل 5000 نفر بطور مستقیم در سطح استان را فراهم نموده است.
مدیر کل بازرسی استان بوشهر در حین این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای مورد نظر قرارگرفت و برای رفع و برون رفت مسائل مبتلابه قول مساعدت و همکاری لازم را اعلام نموده و اظهار امیدواری کردند که بتوان با کمک دستگاههای اجرایی استان در حل مشکلات تسریع گردد .
اسحاق شهبازی عنوان کرد: بازدید از واحدهای صنعتی بمنظور ایجاد تحرک و انگیزه بیشتر در تولید از جمله برنامه های اداره کل بازرسی استان می باشد که در این خصوص جهت حمایت بیشتر از هیچ تلاش وکوششی دریغ نخواهیم کرد .
شهبازی ادامه داد : کمک به توسعه واحد های شناور سازی درجهت افزایش تولید یک امرمهم و ضروری است که بایستی از طریق همکاری دستگاههای اجرایی متولی زیر ساخت لازم تامین و تکمیل گردد .
مدیرکل صمت استان بوشهر گفت: پیگیری محقق شدن 750میلیون دلاراز محل منابع صندوق توسعه ملی به منظور جایگزینی شناورهای ساخت خارج با شناورهای ساخته شده در داخل کشور که بعنوان یک مصوبه مهم سفر ریاست محترم جمهوری به استان در سال گذشته تعیین شده است را بصورت مستمر از بانک عامل مربوطه پیگیری خواهیم نمود تا انشاالله بخشی از مشکلات این حوزه مرتفع گردد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها