مسئول ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان:

خدمت رسانی به زوار پاکستانی نیازمند نگاه ملی است

مسئول ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به زایرین پاکستانی نیازمند نگاه فرااستانی و ملی است و می‌بایست تا سایر ظرفیت‌های کشور نیز پای کار بیایند.
کد خبر: ۱۳۷۹۲۹۳

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ رضا بختیاری با ابراز خرسندی از شرایط بوجود آمده در استان برای خادمی زوار امام حسین علیه السلام اظهار داشت: ما امسال در ۸ شهرستان پذیرای این عزیزان هستیم و مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در این شهرستان‌ها در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.

 

وی افزود: ما امسال از دو نقطه مرزی میرجاوه و ریمدان با حدود ۴۴ ایستگاه صلواتی پذیرای زائرین پاکستانی هستیم.

 

بختیاری در ادامه تصریح کرد: شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، ایرانشهر، خاش، دشتیاری، چابهار، کنارک و نیکشهر امسال برای خدمت رسانی به زائرین اعلام آمادگی کردند.

 

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: روز گذشته مردم شهرستان کنارک برای اولین بار تجربه خدمت رسانی به زائرین پاکستانی را تجربه کردند که بسیار ارزشمند بود.

 

بختیاری تاکید کرد: بی از بزرگترین مشکلات موجود کمبود وسایل حمل و نقل است که باید هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

 

وی افزود: حل مشکل حمل و نقل از این بابت اهمیت دارد که هم زائرین باید در زمان مناسب به مرز عراق برسند و هم اینکه توقف آنان در مرز مشکلات امنیتی بوجود می‌آورد.

 

بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: در مسیر خدمت رسانی به زائرین پاکستانی همه در حال نقش آفرینی هستند و اقدامات خوبی در استان صورت گرفته، اما خدمت به این عزیزان نیازمند نگاه فرااستانی و ملی است و می‌بایست تا سایر ظرفیت‌های کشور نیز پای کار بیایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها