مسئول ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان:

خدمت رسانی به زوار پاکستانی نیازمند نگاه ملی است

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان از ثبت نام 1100 خادم افتخاری و 30 موکب به منظور پذیرایی از زائران حسینی کشور پاکستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۰۹۲

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ رضا بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال نیز بار دیگر مردم فهیم و متدین سیستان وبلوچستان در ایام اربعین آماده میزبانی و پذیرایی از زائران حسینی از کشور پاکستان شده اند که به این منظور تارنمای www.40054.ir جهت ثبت نام خادمان افتخاری فعال شده است.

 

وی افزود: تاکنون بالغ بر 1100 خادم افتخاری و 30 موکب صلواتی از سراسر کشور آمادگی خود را برای میزبانی از این زوار حسینی اعلام کرده اند که به زودی فعالیت خود را در سیستان وبلوچستان و همزمان با ورود زوار از کشور دوست و برادر پاکستان آغاز می کنند.

 

بختیاری با اشاره به اینکه ثبت نام در این پایگاه اینترنتی کماکان ادامه دارد و خدام عزیز می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند افزود: به منظور ساماندهی دقیق و خدمت رسانی بهتر به این زوار و استفاده از توانمندی و تخصص خدام افتخاری، زمینه های خدمت شامل آشپزی، تعمیرات تلفن همراه(نرم افزار،سخت افراد)، تاسیسات، پیرایشگری و کفاشی، رانندگی (خودروهای سبک و سنگین)، عکاسی و فیلمبرداری، گرافیک و فتوشاپ، بهداشت و درمان، انتظامات، خدمات و... در این پایگاه قرار گرفته و افراد می توانند بخش های مورد علاقه خود را انتخاب و ارائه خدمت کنند.

 

بختیاری با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سنوات قبل محورهای اصلی اسکان، اطعام و پذیرایی، بهداشت و درمان، حمل و نقل و... برای زوار تدارک دیده شده است تاکید کرد: موکب دارانی که در قالب های گروهی قصد ارائه خدمت دارند نیز می توانند با مراجعه به www.40054.ir ثبت نام خود را قطعی کرده و سپس ساماندهی توسط ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان انجام شده و به اطلاع آنها می رسد.

 

وی تصریح کرد: از آنجا که برخی از عاشقان اباعبدالله به دلیل بُعد مسافت و... امکان حضور فیزیکی و خدمت از نزدیک ندارند می توانند کمک های نقدی و حمایت های مالی خود را نیز از طریق همین پایگاه اینترنتی واریز نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها