رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

تجهیزات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای روزآمد می‌شود

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه خیلی خوبی به این سازمان دارد، گفت: ۲ هزار میلیارد تومان برای به روز شدن تجهیزات فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده و ۱۲۸ میلیارد تومان آن به آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۳۷۹۲۸۳
به گزارش جام جم آنلاین، غلامحسین حسینی نیا روز سه شنبه در بازدید از سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی اظهار کرد: برای مهارت آموزی، باید تجهیزات به‌روز شود تا کیفیت کار بالاتر برود و این اتفاق در دولت سیزدهم افتاده و باید تغییراتی در راهبردهایمان بدهیم تا کارمان نتیجه بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه من برای ریاست نیامده‌ام، عنوان کرد: با شناخت از سازمان فنی و حرفه‌ای و با علم به مشکلات خاص این سازمان، مسئولیت را قبول کردم تا بتوانم خدمت ماندگاری انجام بدهم و با کمک همدیگر بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

حسینی‌نیا گفت: ما باید خودمان در کشور و با کمک همدیگر مشکلات‌مان را حل کنیم زیرا اگر منتظر برجام و دیگر مسائل باشیم سخت در اشتباهیم.

وی با اشاره به خودکفا شدن این سازمان از نظر مالی خاطرنشان کرد: درآمدهای سازمان را اختصاصی کردیم و این اتفاق خوبی است و به نوعی با حمایت دولت خودکفا شده‌ایم و با امکاناتی که در اختیارمان گذاشته شده درآمد کسب کرده و خرج سازمان می‌کنیم.

افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان فنی و حرفه ای 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور همچنین در مورد وضعیت معیشتی کارکنان این سازمان گفت: قطعا باید به وضعیت معیشتی کارکنان و مربیان رسیدگی شود و در این راستا نیز تمهیداتی اندیشیده شده تا کارکنان سازمان با دغدغه کمتر و با آسایش خیال بیشتر در خدمت جوانان باشند.

حسینی نیا اعلام کرد: به زودی گشایش خوبی در درآمدهای کارکنان و مربیان اتفاق خواهد افتاد و ۳۰ درصد به حقوقشان اضافه خواهد شد و در حوزه مسکن کارکنان نیز اتفاقات خوبی در راه است که جزییات آن را در روزهای آتی اعلام خواهم کرد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها