مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام عنوان کرد :

برخورداری بیش از هشت هزار نفر از نیازمندان ایلامی از تسهیلات قرض الحسنه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از هشت هزار نفر از نیازمندان و مددجویان استان از تسهیلات قرض الحسنه این نهاد برخوردار شده اند.
کد خبر: ۱۳۷۹۱۳۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رضا طاهری  با تبریک  هفته بانکداری اسلامی افزود: خدمات قرض الحسنه یکی از اولویت ها و برنامه های مهم این نهاد بوده و هم اکنون در زمینه های گوناگون از جمله ایجاد اشتغال، تامین مسکن، خرید لوازم ضروری، خدمات درمانی و سایر نیازهای مردم، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.
 
وی ادامه داد:  در یک سال و نیم گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این تعداد نیازمند متقاضی پرداخت شده است
 
طاهری افزود: از این میزان ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به بیش از یک هزار نفر ، ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و حمایتی به بیش از ۶ هزار نفر و ۱۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات مسکن به حدود هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از مجموع یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به نیازمندان ایلام در این مدت ۷۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و حدود ۳۰۰ میلیارد ریال نیز از طریق هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت پرداخت شده است.

وی  گفت: هم اکنون ۶۱ هزار نفر از مردم استان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت  دارای حساب و سپرده هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها