مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام عنوان کرد :

برخورداری بیش از هشت هزار نفر از نیازمندان ایلامی از تسهیلات قرض الحسنه

مدیرکل کمیته امدادایلام خبر داد:

واگذاری ۵۵۰ واحد مسکونی به نیازمندان ایلامی

در آئینی که با حضور استاندار ایلام در سفر به شهرستان چرداول برگزار شد یک واحد مسکونی به مددجوی بی سرپرست کمیته امداد در بخش شباب چرداول واگذار شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۷۰۴
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ استاندار ایلام در این آیین ساخت مسکن برای نیازمندان را بهترین و ماندگارترین خدمات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: امید است با همکاری دستگاه‌های دیگر مشکل مسکن قشر نیازمند به حداقل برسد.

حسن بهرام نیا افزود: از زمان تأسیس کمیته امداد تاکنون خدمات این نهاد هرساله متنوع تر و فراگیر شده و ما از خدمات این دستگاه تقدیر میکنیم.
 
تا پایان امسال نیز ۱۱۷ واحد دیگر ساخته میشود

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه مسکن کمیته امداد استان گفت: از شهریور سال گذشته تا کنون و در دولت سیزدهم ۵۵۰ واحد مسکونی که با مشارکت کمیته امداد،بنیاد مسکن،سپاه و بنیاد مستضعفان ساخته شده به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است و تا پایان امسال نیز ۱۱۷ واحد دیگر ساخته شود.

وی گفت: کمیته امداد ایلام این آمادگی را دارد که برای مددجویان فاقد مسکن که خانواده آنها بیشتر از دو نفر است در صورت داشتن زمین اقدام به ساخت مسکن کند.

رضا طاهری به خدمات مسکن کمیته امداد در چرداول اشاره کرد و گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون تعداد ۴۴ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد،خیربن و استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن استان ساخته شده که در این زمینه ۸۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در شهرستان چرداول تا پایان امسال ۲۰ واحد دیگر برای مددجویان کمیته امداد ساخته می شود
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها