رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ خبر داد

بازداشت ۵ شرور اسلحه فروش در تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از کشف هفت قبضه سلاح گرم غیرمجاز و دستگیری پنج تن از عاملان فروش سلاح و مهمات در شمال و جنوب شرق تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۹۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سعید راستی با اشاره به دستگیری فروشندگان سلاح غیرمجاز در تهران گفت: دیروز پس از دریافت خبری درباره تبلیغ خرید و فروش سلاح در فضای مجازی، تیم‌های عملیاتی پلیس اطلاعات تهران بزرگ سریعا وارد عمل شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان این پرونده، ماموران مرکز عملیات با دریافت دستور قضایی طی چند عملیات مستقل و ضربتی در محلات مسعودیه و لواسانات پنج نفر از عاملان و فروشندگان اسلحه و مهمات غیر مجاز را دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها هفت قبضه سلاح گرم به همراه ۱۲عدد فشنگ جنگی را کشف و ضبط کردند.

راستی با بیان اینکه پنج فروشنده سلاح به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت:‌ همچنین در بازرسی از محل دستگیری این افراد علاوه بر سلاح‌های مکشوفه، یک عدد پلاک جعلی خودرو و یک دستگاه بی‌سیم نیز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌بازجویی‌های مقدماتی از این افراد انجام و مشخص شد که دستگیرشدگان که از شرورهای سابقه‌دار بودند، سلاح‌ها را از راه آشنایی با فرد دیگری در فضای مجازی خریده و قصد داشتند تا آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانند که تلاش برای دستگیری این افراد نیز در حال انجام است.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هر پنج متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند، گفت:‌ از شهروندان می‌خواهم که برای ایجاد امنیتی پایدار در سطح شهر در صورت اطلاع از چنین مواردی حتما مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها