رییس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی کردستان از صدور برگ گذر موقت برای زائران اربعین خبر داد و گفت: زائرین قبل از مراجعه به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مرکز استان و شهرستان‌ها مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه‌های خود(در صورت پایان اعتبار) اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۷۱

کردستان- جام جم آنلاین- سرهنگ مهدی رستمی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد.

وی ادامه داد: برخی از هموطنانمان که اعتبار گذرنامه‌شان منقضی شده و مشتاق حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) هستند، می‌توانند با مُهر پلیس در این راهپیمایی عظیم و معنوی شرکت کنند.

رییس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی کردستان افزود:  از طرفی صدور برگ ویژه و خاص تردد اربعین (گذرنامه موقت تردد زوار اربعین) از دیگر تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع ) است. 

سرهنگ رستمی اضافه کرد: به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی(ع)، ساعت فعالیت مراجع و مراکز صدور گذرنامه از هشت صبح تا 18 عصر افزایش یافته و همکارانمان در این مراکز، بعد از این ساعت نیز تا ارائه خدمات به آخرین فرد حاضر در مرکز صدور گذرنامه، مستقر خواهند بود.

امسال با تصمیم وزارت کشور، مرز باشماق مریوان برای اولین بار جهت تردد زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

سید دارا سیدعباسی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها