صداوسیمای مرکز زنجان؛ در بهار ۱۴۰۱ موفق به کسب مقام دوم شبکه پر مخاطب در بین شبکه‌های استانی صدا و سیما شده است.
صداوسیمای مرکز زنجان؛ در بهار ۱۴۰۱ موفق به کسب مقام دوم شبکه پر مخاطب در بین شبکه‌های استانی صدا و سیما شده است.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۵۱
به گزارش جام جم آنلاین زنجان ؛ مدیر کل صداسیمای زنجان در دیدار با مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: بزودی با تکمیل پوشش دیجیتال در استان شبکه اشراق دومین شبکه استانی خواهد بود که به پوشش صد درصدی در این بخش رسیده است.

 لطیفی از افزایش مخاطب برنامه‌های خبر، صدا و سیما، و ارتقاء رتبه ارزیابی‌های سراسری تولید محتوا را از دیگر رتبه‌های کسب شده صداوسیمای مرکز زنجان در ۴ سال گذشته بر شمرد و افزود : افزایش تولید برنامه‌های امید آفرین و انعکاس دستاورد‌های نظام در اولویت برنامه های صدا و سیماست. 

خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی پوششش برنامه‌ای و همراهی صداوسیمای مرکز زنجان با مسئولان را برای حل شدن مشکلات مردمی را عالی ارزیابی کرد و گفت:در ایام کرونا برنامه‌های صداوسیمای مرکز زنجان دارای اثر گذاری بالایی بود.

حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی هم عملکرد صداوسیمای مرکز زنجان را در مقایسه با سایر شبکه‌ها مطلوب دانست و گفت:با همراهی مسئولان در تامین اعتبارات و تجهیزات صداوسیمای مرکز زنجان میتواند گام‌های محکم تری بردارد.

شجاعی نماینده مردم ابهر خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی اثر گذاری برنامه‌های صداوسیمای مرکز زنجان را مطلوب دانست و گفت : قدم برداشتن صداوسیمای مرکز زنجان در مسیر تکمیل پوشش دیجیتال و توجه به ذائقه مخاطبان در تولید محتوا نشان از ارزشی بودن اقدامات این مرکز است.

طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم از توجه صداوسیمای مرکز زنجان در جهت انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد و توجه به تکمیل تجهیزات و افزایش اعتبارات این بخش را ضروری دانست.

باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان هم با اشاره به اینکه توجه به رفع نیاز‌های فنی و اعتباری صداوسیمای مرکز زنجان لازم و ضروری است گفت:تلاش می‌شود تا در بودجه استانی نگاه ویژه به تامین این اعتبارات صورت گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها