رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام :

عامل اصلی ۴۰ درصد تصادفات رانندگی ایلام توجه نکردن به جلو است

رئیس پلیس راه ایلام از افزایش ۴۵ درصدی تردد خودروها در محورهای استان خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۸۶۹۲
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی  افزود: از ابتدای ماه صفر شاهد افزایش ۴۵ درصدی تردد خودروها بودیم که نشان دهنده حجم ورودی خودروها به محور های مواصلاتی استان ایلام برای شرکت در اربعین حسینی (ع) است.
 
وی ادامه داد: از رانندگان می‌خواهیم به لحاظ حجم ترددهای پر حجمی که در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران وجود دارد حتماً مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: امیدواریم رانندگان و زائران عزیزی که در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند سرعت، دقت، انحراف به چپ، نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه را که همگی می توانند به تنهایی خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند نداشته باشند تا سفر ایمن و بدون حادثه ای را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ‌ کهزادی افزود: زیرساخت‌ها شاهد تغییرات عمده ای است و پیمانکاران مشغول فعالیت های جدیدی در محورهای مواصلاتی هستند و طبیعی است امکان تصادف وجود دارد که تاکید می کنم رانندگان با صبر و حوصله و به دور از عجله و شتاب رانندگی کرده و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی و تابلوهای راهنمایی در مسیر توجه کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم دستگاه های ذیربط که مشغول بازسازی در مسیرهای ارتباطی هستند هر چه سریعتر طرح های خود را به اتمام برسانند و پلیس نیز در مسیر گشت های خود را هدفمند  و افزایش خواهد داد تا شاهد تلفات جانی در جاده ها نباشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها