رییس پلیس راه کشور در نشست شورای راهبری تصادفات استان ایلام با تاکید بر اینکه باید رفع نقاط حادثه خیز و آشکار سازی در تمامی محورهای مواصلاتی در استان در دستور کار قرار گیردگفت: دلیل ۴۵ درصد وقوع تصادفات در ایلام سرعت غیر مجاز است
کد خبر: ۱۳۷۴۷۹۵
 به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار حسن مومنی  در نشست شورای راهبری تصادفات استان ایلام که به ریاست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و مجموعه اعضاء برگزار شد، با اشاره به جمعیت روستایی کشور، گفت: ۲۷ درصد جمعیت کشور در روستاها زندگی می کنند که این در حالی است که ۳۹ درصد تصادفات منجر به فوت مربوط به روستاییان است. 

وی یادآور شد: همچنین حدود ۱۰ درصد تصادفات جاده ای در راه های روستایی به وقوع می پیوندد.

رییس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: براساس آمار و گزارشات هر قدر میزان تحصیلات رانندگان کمتر باشد تعداد تصادفات نیز بیشتر بوده است.

سردار مومنی با اشاره آمار استان ایلام از نظر تصادفات به دلیل تخطی از سرعت غیر مجاز گفت: ۶۰ درصد تصادفات منجر به فوت در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد

وی با اشاره به اینکه سرعت غیر مطمئنه و غیر مجاز در استان دلیل اصلی تصادفات است، تاکید کرد: باید اولویت کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی این استان در دستور کار قرار گیرد.

رییس پلیس راه راهور فراجا افزود: رفع نقاط حادثه خیز و آشکار سازی در تمامی محورهای مواصلاتی این استان باید در دستور کار قرار گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها