مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین

۶۰ کیلومتر راه روستایی قزوین در یکسال گذشته آسفالت شد

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از روکش آسفالت راه روستایی این استان به طول ۶۰ کیلومتر در نخستین سال از فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.
جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از روکش آسفالت راه روستایی این استان به طول ۶۰ کیلومتر در نخستین سال از فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۶۳

به گزارش جام جم آنلاین قزوین-مهرداد نوری:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین ،حق‌لطفی افزود: روکش مجدد آسفالت ۳۶ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی با ۶۷ میلیارد تومان اعتبار در یک سال گذشته نیز از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این اداره کل بوده است.  وی گفت: اجرای ۱۶ کیلومتر روشنایی طولی به ارزش هفت میلیارد تومان در حوزه ارتقای ایمنی راه‌ها، تعمیر و مرمت ۱۰ دستگاه پل با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار و نصب عملیات نیوجرسی مفصلی به طول ۱۲ هزار متر به ارزش ۲۴ میلیارد تومان از دیگر اقدامات انجام شده اداره کل راهداری قزوین در دولت سیزدهم بوده است. حق‌لطفی، اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر عملیات خط‌کشی راه‌ها به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خرید یک دستگاه بیل مکانیکی برای تقویت تجهیزات ماشین‌آلات راهداری به ارزش ۵۵۷ میلیون تومان و بهره‌برداری از ۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان را بخش دیگری از اقدامات شاخص دولت سیزدهم در این استان طی یک سال گذشته دانست و یادآور شد: به منظور توسعه مدیریت هوشمند، طی مدت یاد شده ۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری به ارزش ۶۵۴ میلیون تومان و ۲ دستگاه سامانه تردد شمار به ارزش ۴۰ میلیون تومان به تجهیزات مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان افزوده شده است. وی، جا به جایی ۱۰ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۴۰۰ تن کالا و یک میلیون و ۹۱۰ هزار و ۷۶۳ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ایمن‌سازی ۱۲ مدرسه حاشیه راه و اهدای ۵۰ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت را از جمله اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای این استان عنوان کرد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های هفته دولت ۱۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۲۲ طرح بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی با مجموع ۹۱ کیلومتر از جمله پروژه‌هایی است که در طول ایام هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها