نماینده ولی فقیه در استان بوشهر؛

مردم بوشهر از درآمدهای این استان سهم کمی دارند

به مناسبت کنگره شهید رئیسعلی دلواری؛

شهید رئیسعلی دلواری؛سردار سربلندی

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری،نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت برگزاری کنگره گرامیداشت شهادت سردار قیام جنوب علیه استعمار متن پیامی به این شرح منتشر کرد
کد خبر: ۱۳۷۸۵۱۸
نویسنده آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر

بسم الله الرحمن الرحیم

با سپاس و ستایش الهی و درود بی پایان بر پیامبر گرامی و خاندان طاهرینش به ویژه حضرت بقیه الله الأعظم، آن موعود خداوندی.

نهضت اسلامی مقاومت مردم استان ولایتمدار بوشهر به رهبری روحانیت عظیم الشأن همچون علامه حاج سید عبدالله بلادی، مجتهد برازجانی، سید علینقی دشتی و سید مرتضی اهرمی و فرماندهی سرداران ولایتمداری مانند شهید والا مقام رئیسعلی دلواری و همرزمان شجاعش در تاریخ مبارزات ضد استعماری برگ زرین و فراز همیشه ماندگار می باشد.

استعمار پیر و جنایتکار انگلیس با پیشینه سیاه و ضد انسانی خود در حالی که در نهایت قدرت خویش به ویژه در عرصه نبرد دریایی بود در حمله به استان بوشهر چنان شکستی متحمل شد که هیچگاه از خاطره سراسر تاریک خویش فراموش نخواهد کرد و درس عبرتی برای ایستایی در اندیشه و عمل نابخردانه و جنایت آمیز آن دولت استعمارگر خواهد بود، مزدوران استعمارگر برای سلطه و استثمار آمدند ولی سرداران رشید این مرز و بوم جانشان ستاندند و در گورستان ننگین استعمار جایشان دادند.

استان ولایتمدار بوشهر و دلوار بزرگ، دارالحماسه ای شدند برای تاریخ مقاومت و بیداری و مشعل فروزانی برای تمامی آزادی خواهان در بند استعمار و آتشی فراگیر و سوزان تاریخی برای نابودی پیکر پلید انگلیس گردیدند.

قامت سرافراز بزرگ مردان این دیار سدی شکست ناپذیر در برابر تهاجم بیگانگان است.

استان ولایتمدار بوشهر به جهت موقعیت استراتژیک جغرافیایی و وجود میادین و منابع عظیم انرژی همواره کانون توجه و تعرض استعمارگران سیاسی و اقتصادی بوده است و در جنگ تحمیلی هشت ساله بارها مورد تهاجم نظامی قرار گرفت ولی هیچگاه خدشه ای بر عزم استوار مردمان دلاورش وارد نگشت.

هم اینک مردم گرانقدر استان بوشهر با آموختن از آموزه های دینی و عبرت از تاریخ سیاسی ادیان، اسلام و ایران با بیداری و بصیرت در خدمت نظام مقدس اسلامی و با قلبی آکنده از روح ولایتمداری در ظل اطاعت مقام معظم رهبری حضرت امام العظمی خامنه ای (دامت برکاته العالیه) می باشند.

یاد و خاطره امام شهدا و شهدای اسلام و ایران به ویژه شهدای دفاع مقدس ضد استعماری گرامی می‌داریم و هیچگاه سیره و راه آنان فراموش نخواهد شد.

 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر                                            

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها