خرید بلیط هواپیما از فلای تودی با کد تخفیف ویژه

مقرون به‌صرفه‌ترین گزینه‌ های خرید بلیط هواپیما را با استفاده از جستجوی برترین سایت‌های رزرو و خرید بلیط می‌توانید پیدا کنید.
مقرون به‌صرفه‌ترین گزینه‌ های خرید بلیط هواپیما را با استفاده از جستجوی برترین سایت‌های رزرو و خرید بلیط می‌توانید پیدا کنید.
کد خبر: ۱۳۷۸۴۶۴

پیدا کردن بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط هواپیما، شاید کار سختی به نظر برسد اما به لطف وجود اینترنت، شما می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید و در هر زمان و مکانی، بلیط هواپیما برای سفر کاری یا تفریحی بخرید.

همانطور که می‌دانید دوره خرید حضوری و مراجعه به آژانس‌های مسافرتی برای خرید بلیط، به سر آمده است و شما باید دنبال گزینه‌هایی مثل خرید آنلاین بلیط باشید. این خرید آنلاین کار تعداد زیادی از اشخاص را راحت کرده است و مزایای زیادی به همراه دارد. اگر به دنبال سایت ایرانی و معتبر برای خرید بلیط هواپیما هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه شوید.

معرفی سایت فلای تودی

فلای تودی یک سایت جستجوی ساده در عین حال قدرتمند برای رزرو بلیط هواپیما است. این سایت بدون هر گونه تبلیغات و حواس پرتی امکان جستجو را به هر شخص می‌دهد. سایت فلای تودی به صورت کاملا تخصصی فقط بلیط هواپیما به فروش می‌رساند و برای بلیط اتوبوس یا قطار نمی‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

تجربه جستجو در این سایت بسیار ساده و کاربردی است و نیاز به فرایند پیچیده ندارد. یکی از قابلیت‌های جذاب این سایت، درج قیمت روی تقویم است و هر تاریخ یک ماه قیمت مشخص شده‌ای دارد. با این ویژگی می‌توانید، قیمت‌های پایین‌تر را هدف قرار دهید.

به طور کلی این سایت بسیار کاربر پسند است و روی راحتی کار تمرکز دارد. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که این سایت دارد، امکان جستجوی شهرهای پرطرفدار بدون وارد کردن اسم شهر است. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید شهرهای پر ترددی که گردشگری و تفریحی هستند در بالای صفحه جستجو مشاهده کنید.

سامانه رزرو آنلاین فلای تودی، علاوه بر بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، امکان رزرو هتل خارجی و داخلی، اخذ ویزا و بیمه مسافرتی به صورت کاملا آنلاین را دارد. قیمت‌های پرواز و هتل سایت فلای تودی در مقایسه با دیگر سایت‌ها، به صرفه است.

برای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، از اپلیکیشن و سایت می‌توانید استفاده کنید، در صفحه اصلی سایت پرواز داخلی و پرواز خارجی را انتخاب کنید. فرودگاه مبدا و مقصد را وارد کنید و بعد از اتمام جستجو، لیستی از پروازهای تاریخ مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد.

اگر از کد تخفیف فلای تودی استفاده می‌کنید، وقتی پرواز را جستجو کردید و تاریخ مورد نظر را انتخاب کردید، مشخصات لازم را باید تکمیل کنید. بعد از تکمیل مشخصات در صفحه آخر که مرحله پرداخت است، پایین صفحه افزودن کد تخفیف وجود دارد که با اضافه کردن این کد تخفیف جمع کل پرداختی شما کاهش می‌یابد.

فرایند خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

خرید بلیط هواپیما از فلای تودی با کد تخفیف ویژه

همانطور که می‌دانید تمام فرایند خرید بلیط از فلای تودی به شکل آنلاین انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با تمام فرایند خرید باید مراحل زیر را دنبال کنید:

ورود به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی و وارد کردن اطلاعات حساب کاربری که در این مرحله اگر ثبت نام نکرده باشید، اولین گام ثبت نام در سایت است.

اگر به دنبال بلیط پرواز داخلی هستید، در صفحه اصلی، پرواز داخلی را انتخاب کنید سپس تاریخ سفر، شهر مبدا و مقصد و نوع بلیط که یکطرفه یا رفت و برگشت است را باید انتخاب کنید. در این بخش هم تقویم شمسی هم تقویم میلادی وجود دارد. علاوه بر این می‌توانید برای اطلاع از تغییر قیمت این گزینه را اعمال کنید تا اگر قیمت‌ها کاهش یافت یا افزایش پیدا کرد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی شود. برای راحتی در جستجو، فیلترهای دیگری مثل انتخاب ایرلاین، مدت زمان توقف‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت و میزان قیمت را می‌توانید انتخاب کنید.

در نهایت، زمانی‌که پرواز مورد نظر خود را پیدا کردید، روی دکمه خرید کلیک کنید. پس از اینکه وارد صفحه خرید شدید باید اطلاعات شخصی هر مسافر را تکمیل کنید. پس از اینکه مشخصات مسافرین ثبت شد، میزان مبلغ نهایی به شما نمایش داده می‌شود که باید به صورت آنلاین با هر کارت بانکی که در دسترس داشتید، پرداخت نهایی را انجام دهید. خرید بلیط داخلی و خارجی تفاوت زیادی ندارد و برای رزرو آنلاین بلیط کشورهای دیگر باید به همین ترتیب عمل کنید.

کد تخفیف خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از فلای تودی با کد تخفیف ویژه

یکی از مزایای اصلی خرید آنلاین بلیط، استفاده از کدهای تخفیف و جشنواره‌هایی است که سایت‌هایی مثل فلای تودی به مشتریان ارائه می‌دهند. با استفاده از کد تخفیف برای خرید بلیط پرواز، هزینه‌های سفر شما به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و به طور کلی هزینه معقولانه‌تری را به همراه دارد.

اگر به دنبال این کد تخفیف هستید و نمی‌دانید از چه طریقی باید اقدام کنید، بهترین راه سر زدن به سایت تخفیفان است. این سایت به طور مرتب و روزانه کدهای تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما از فلای تودی را برای کاربران و علاقه‌مندان به سفر و گردشگری ارائه می‌دهد. اگر کلمه کد تخفیف فلای تودی را جستجو کنید، وارد صفحه انواع کدهای تخفیف 30%، 20% و یا 50% خواهید شد.

برای استفاده از آن‌ها، این کد تخفیف را از تخفیفان کپی کنید و روی صورتحساب نهایی خود وارد کنید، تا از سفر اقتصادی لذت ببرید.

یکی دیگر از خدماتی که در سایت تخفیفان وجود دارد، سرویس بازگشت وجه خرید آنلاین است. این سرویس میزان مشخصی از مبلغ خرید شما را به کارت بانکی‌تان برگشت می‌زند. در واقع مثل کد تخفیف، این سرویس روی خرید بلیط هواپیما به شما تخفیف می‌دهد، با این تفاوت که میزان تخفیف بعد از اینکه خرید نهایی شد به کارت بانکی شما برگشت داده می‌شود.

برای استفاده از سرویس بازگشت وجه اینترنتی و استفاده از کد تخفیف فلای تودی از طریق لینک زیر می‌توانید اقدام کنید و از این خدمت بهره‌مند شوید.

https://takhfifan.com/offers/vendors/flytoday

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها