رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از تشدید اقدامات مقابله ای با عاملان تیراندازی و مجرمان در استان خبر داد و گفت: رفتار این افراد تحت رصد کامل قرار دارد و در صورتی که بخواهند اقدامی علیه امنیت شهر و جامعه انجام دهند مقتدرانه با آن ها برخورد می شود.
کد خبر: ۱۳۷۷۹۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، "پرویز توسلی زاده" در جلسه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی که با حضور مقامات انتظامی و قضایی و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی جرائم و اختلافات قابل اصلاح و سازش است اما با برخی جرائم نیز باید قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد.


وی ادامه داد: اولویت اول دستگاه قضائی ایجاد صلح و سازش در پرونده های اختلافی و جلوگیری از تکرار جرم است و به همین خاطر از مسئولان انتظامی خواسته شده تا برای هر پرونده ای یک بسته حل اختلاف تعریف شود که خوشبختانه این کار هم انجام و نتایج خوبی داشته است.


توسلی زاده یادآوری کرد: در مرحله بعدی اگر یقین حاصل شود فرد مجرم قابلیت اصلاح ندارد و امکان ارتکاب مجدد جرائم خشن از سوی وی بالاست بدون شک قاطعانه با او برخورد می شود.


رئیس کل دادگستری یکی از جرائمی که موجب نگرانی می شود را موضوع تیراندازی ها عنوان کرد و گفت: دستگاه قضائی و پلیس در ماه های اخیر تمرکز خوبی برای کاهش و مهار این جرم داشته اند و به نتایج خوبی هم دست یافته اند.


وی ادامه داد: دستگیری اکثر عاملان تیراندازی در سریعترین زمان ممکن و صدور احکام بازدارنده و لغو مرخصی آن ها از جمله اقدامات پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با این دسته از مجرمان بوده است.


توسلی زاده در پایان و با هشدار به مجرمان مبنی بر اینکه اگر دست از اقدامات خود برندارند، تبعید در انتظارشان خواهد بود، افزود: این اقدام ابهت پوشالی آن ها را بیش از پیش خواهد شکست و درس عبرتی می شود برای سایر افراد که نیات مشابهی در سر می پرورانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها