مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه:

برقراری پرواز کرمانشاه – نجف از ۱۹ شهریور

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی بهترین و مجهزترین مرکز تخصصی سرطان و شیمی درمانی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این مرکز امسال در کرمانشاه راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۷۸۷۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت رو پزشک با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به دانشگاه در سفر ریاست جمهوری، گفت: در سفر رییس جمهور به کرمانشاه بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان به استان کرمانشاه اختصاص یافت .

«قباد محمدی» افزود : تکمیل اورژانس بیمارستان طالقانی کرمانشاه، کلینیک شهرستان اسلام آباد غرب، بیمارستان سرپل ذهاب و تکمیل خوابگاه دانشجویان پزشکی از جمله پروژه های است که از محل همین اعتبارات اختصاص یافته از سفر ریاست جمهوری در حال انجام است.


وی تصریح کرد: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی ویژه بیماران سرطانی هم تا پایان امسال در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) راه اندازی می‌شود که مجهزترین و بهترین مرکز کشور خواهد بود.

محمدی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه سوم فناوری را در سطح کشور به خود اختصاص داده است، اظهار کرد :به گفته وزیر بهداشت استان کرمانشاه بهترین دانشکده داروسازی کشور را دارد و امسال چند کارگاه دارویی قرار است برای این دانشکده ساخته شود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمانشاه بیان کرد: استان کرمانشاه به لحاظ پزشکی جز قطب‌های برتر کشور است که این حاصل زحمات جامعه پزشکی است.

وی تصریح کرد: کرمانشاه علاوه بر ارائه خدمات پزشکی به بیماران استانهای همجوار به بیماران کشور عراق نیز خدمات درمانی ارائه می‌کند که این موضوع مایه افتخار برای استان کرمانشاه است و نشان دهنده امکانات درمانی مناسب و کادر متخصص در حوزه پزشکی استان است.


وی همچنین به مشکلات کارانه و مالیات بر درآمد داروسازان و پزشکان نیز اشاره کرد و گفت: با وجود این مشکلات همواره کادر درمان برای تامین و درمان مردم در بخش دولتی با تعرفه های موجود تلاش می کنند.

در پایان مراسم تجلیل از پزشکان، داروسازان استان کرمانشاه از سوی سازمان نظام پزشکی به پزشکانی چون قباد سلیمی، پرویز سالاری، زهره خداپرست، مرتضی حسینی، هومن منتظری نشان سپاس اعطا شد.

همچنین در این مراسم از جمعی از پزشکان و داروسازان هم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها