کد خبر: ۱۳۷۷۹۷۴
نویسنده پایان رافت - پیشکسوت پرسپولیس
پرسپولیس واقعا به این برد نیاز داشت وگرنه از رقبا عقب می‌افتاد. وضعیت در لیگ‌برتر واقعا سخت و مشکل است و گرفتن سه امتیاز در هر بازی واقعا تلاش زیادی را می‌طلبد.

آلومینیوم واقعا خوب بازی کرد و تا توانستند بازیکنان پرسپولیس را اذیت کردند. من فکر می‌کنم در هفته چهارم و در دیدار با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی باز هم به برد دست پیدا کنیم. به هر حال شرایط میزبانی بسیار مهم است و تاثیر زیادی در نتیجه‌گیری دارد. مهم‌ترین ویژگی پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم دفاع خوب تیمی بود. البته یکی دو اشتباه هم دیدیم، اما به هرحال وقتی تیم مقابل هجومی بازی می‌کند یکی دو موقعیت گل هم برایشان به وجود می‌آید. هافبک‌های ما فوق‌العاده بودند و تا توانستند دویدند. سرلک هم نشان داد موقعیت‌شناس خوبی است و می‌تواند رقم زننده سه امتیاز‌های آتی باشد.

به نظر من همه چیز رفته رفته روان‌تر خواهد شد. تنها نگرانی من در خط حمله است، جایی که لوکادیا در آن حضور دارد و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است. او طراوت لازم را نداشت و باید هر چه سریع‌تر آماده شود.
انتقاد دیگر من مربوط به جناح چپ و نوک حمله برمی‌گردد که کم‌تحرک بودند و در نقطه مقابل آن، تحرک در جناح راست نقطه قوت تیم پرسپولیس است. به نظر من ترابی، صادقی و عالیشاه در سمت راست واقعا خوب بازی می‌کنند. خوشبختانه پرسپولیس بازیکنانی دارد که می‌توانند در پست‌های مختلف بازی کنند و تاثیرگذاری خود را نشان دهند. امیدوارم وحید امیری هم هرچه سریع‌تر مصدومیت را پشت سر بگذارد تا با آمادگی به استقبال بازی‌های باقیمانده لیگ‌برتر برود. باید تاکید کنم که شرایط خط حمله پرسپولیس باید به هر شکل ممکن تغییر کند در غیراین‌صورت در هفته‌های آتی به مشکل بر می‌خوریم. شرط قهرمانی هر تیمی داشتن یک خط حمله قدرتمند است. اگر این مشکل پرسپولیس حل شود شک نکنید هیچ تیمی در لیگ‌برتر وجود ندارد که به پای پرسپولیس برسد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها