مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛

به چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خدمت رسانی می‌کنیم

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: این شرکت در ۶۹ نقطه شهری و ۲۷۰۰ نقطه روستایی برای ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در آذربایجان شرقی خدمات رسانی می‌کند و امسال از پایدارترین وضع برخوردار است.
کد خبر: ۱۳۷۷۹۴۲
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی، محمد خانی، روز شنبه، پنجم شهریورماه، در مراسم افتتاح طرح های آبرسانی به مناسبت هفته دولت گفت: سال گذشته در ۱۵ شهر چالش پیک مصرف آب داشتیم که امسال به ۸ شهر رسیده و مدیریت شده است و در سال‌های گذشته در ۴۰۰ روستا آب جیره بندی می‌شد که در یک سال اخیر با توجه به اقدامات صورت گرفته این تعداد به یک سوم کاهش یافت اما در ۷۰۰ روستا مشکل تامین آب پایدار داریم.

وی خاطر نشان کرد: در تبریز حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داشتیم که برای ۷۰۰ لیتر در ثانیه برنامه ریزی شد که ۵۰۰ لیتر ان محقق شد همچنین تامین آب در حد بالایی انجام شده و از آب پایدار در تبریز برخوردار بودیم.

خانی افزود: علاوه بر تبریز در روستاهای شهرستانهای مراغه، میانه، کلیبر، هشترود، شبستر، خداآفرین، ورزقان، شبکه های فاضلاب مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اضافه کرد: ۱۰ حلقه چاه عمیق با ۱۰۲ میلیارد تومان هزینه برای تامین آب کلانشهر تبریز با ظرفیت ۳۰۰ لیتر در ثانیه به منابع استحصال آب این کلانشهر اضافه می‌شود.

خانی یادآور شد: آبرسانی در ۱۲۱ روستا در ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هشترود توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) اجرا می‌شود و هم اکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا نیمه اول سال ۱۴۰۳ به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان شرقی آبرسانی می‌شود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها