معرفی برترین محصولات ایرانو صنعت

مجموعه ایرانو صنعت با تولید محصولات بی نظیری همچون میوه خشک کن صنعتی و دستگاه شیرینگ دوگانه سوز، جایگاه خود را در رده بهترین تولیدکنندگان تثبیت کرده است.
کد خبر: ۱۳۷۷۸۸۷

یکی از دستگاه های مهم مجموعه ایرانو صنعت، دستگاه میوه خشک کن صنعتی است. این دستگاه در انواع مختلفی همچون کابینی و تونلی تولید می شود و برای خشک کردن انواع میوه ها در ظرفیت های کاربرد دارد. کارکرد درست و مناسب این دستگاه، روی تولید میوه خشک های باکیفیت تاثیر بسیاری خواهد داشت.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی ایرانو صنعت، علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، از فاکتورهای بسیار مهم دیگری همچون گردش یکنواخت هوا، سیستم های کنترلی تنظیم رطوبت و دما و همچنین عملکرد درست برخوردار است و موجب شده است تا این دستگاه برترین میوه خشک کن در مجموعه ایرانو صنعت باشد.



دستگاه خشک کن میوه صنعتی

انواع دستگاه میوه خشک کن با توجه به مقدار ورود محصول در یک شیفت کاری و نوع محصول برگزیده می شود. این دستگاه های صنعتی در انواع مختلفی مانند تونلی، روتاری (دوار) و کابینی تولید می شوند.

در حقیقت خشک کردن میوه ها یکی از مهم ترین روش ها برای نگهداری آنها به مدت طولانی می باشد. این روش می تواند باعث نگهداری طعم و مزه میوه ها شود و دوام آنها را بالا ببرد. همینطور از این طریق، به همه میوه ها می توان در تمام فصول سال دسترسی پیدا کرد.

مجموعه ایرانو صنعت تولید کننده انواع میوه خشک کن صنعتی تونلی و کابینی می باشد. یکی از دغدغه های مهم خریداران، خرید میوه خشک کن صنعتی خوب با فاکتورهایی همچون قیمت مناسب، ابعاد، ظرفیت متناسب و نوع دستگاه می باشد. در این حالت با توجه به سرمایه مورد نظر میتوان به انتخاب مدل دستگاه پرداخت.

  • خشک کن میوه صنعتی تونلی

این دستگاه مورد مناسبی برای خشک کردن میوه ها در ظرفیت بالا می باشد. دستگاه خشک کن تونلی صنعتی، قادر است تا در زمان بسیار کمی، حجم بالایی محصول را تولید نماید. از این رو، هم در هزینه ها و هم در زمان تولید، برای خریداران صرفه جویی بسیاری خواهد شد.

  • خشک کن میوه صنعتی کابینی

دستگاه میوه خشک کن کابینی، در اندازه های متفاوت و ابعاد مختلف، تولید می شود. این دستگاه برای خشک کردن انواع محصولات مناسب است و عملکرد آن با استفاده از گردش هوای گرم صورت می گیرد. میان سینی ها و کابین به شکل یکنواختی هوای گرم سیرکوله شده و محصولات به صورت یکسان خشک می شوند.

معرفی برترین میوه خشک کن صنعتی ایرانو صنعت

معرفی دستگاه میوه خشک کن صنعتی

میوه خشک کن صنعتی برقی یا گازی؟

میوه خشک کن های صنعتی به صورت گازی، برقی یا دوگانه سوز قابلیت تولید دارند. مجموعه ایرانو صنعت قادر است دستگاه های خشک کن کابینی را با انواع سوخت، در کیفیت عالی تولید نماید. اینکه دستگاه میوه خشک کن، برقی یا گازی باشد روی کیفیت تولید محصولات تفاوتی ایجاد نمی کند. تنها تفاوتی که میان آنها وجود دارد نوع سوخت مصرفی دستگاه است. با توجه به اینکه در برخی از مناطق کشور، شرایط محیطی ممکن است مختلف باشد، می توان یکی از این دستگاه را انتخاب کرد.

به صورت کلی سوخت گازی در دستگاه میوه خشک کن، به صرفه تر است و خریدار در صورتی که شرایط خاصی نداشته باشد ترجیح آن انتخاب این مدل سوخت دستگاه است. با این حال می توان دستگاه دوگانه سوز را انتخاب کرد تا در صورتی که مشکلی در تامین هر کدام از سوخت مصرفی داشتید، از نوع دیگر آن استفاده کنید و مشکلی برای خط تولید شما پیش نیاید.





معرفی دستگاه شیرینگ دوگانه سوز ایرانو صنعت

مجموعه ایرانو صنعت افتخار تولید بهترین انواع دستگاه شیرینگ را دارد که یکی از انواع آنها دستگاه شیرینگ دوگانه سوز است. دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز می تواند انرژی حرارتی که نیاز دستگاه است را از ترکیب گاز و برق تامین نماید. به همین دلیل به آن دستگاه دوگانه سوز می گویند. این نوع دستگاه به دلیل محدودیت هایی که در برخی از فصول و مناطق کشور وجود دارد و باعث می شود تا با کاهش فشار یا قطعی گاز مواجه شوند، برای رفع نیاز بازار تولید شده اند.



شیرینگ پک دوگانه سوز چه مشخصاتی دارد؟

این دستگاه از یک سری مشخصات عمومی برخوردار است که به شرح زیر می باشند:

دستگاه دوگانه سوز قادر است تا حدود 200 بسته را در یک ساعت بسته بندی نماید. همچنین باید گفت که این دستگاه علاوه بر اینکه توسط برق کار می کند، قادر است تا از گاز شهری هم برای بسته بندی استفاده نماید. برای حمل و نقل راحت بسته ها، در قسمت خروجی شیرینگ پک فن خنک کننده قرار دارد. همچنین در آنها از سیستم حرارتی غیر مستقیم به وسیله کوره دوجداره استیل نسوز استفاده شده است.

در این دستگاه ها از بهترین نوع المنت ها (برقی) استفاده شده است تا مانع از هدر رفتن انرژی شود. برای تنظیم سرعت نوار نقاله در این دستگاه، از اینورتر کمک گرفته شده است تا محصولات با کیفیت بالا و کمترین مصرف انرژی بسته بندی شوند.

معرفی برترین میوه خشک کن صنعتی ایرانو صنعت

مشخصات دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز



مزایای دستگاه شیرینگ دوگانه سوز

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه شیرینگ دوگانه سوز، این است که محصولات را با نایلون محکم بسته بندی می کند که شفاف است و موجب جذاب شدن کالا می شود. استفاده از این دستگاه می تواند هزینه ها را تا 70 درصد کاهش دهد؛ زیرا بسیار به صرفه تر از بسته بندی با کارتن و غیره است. و قیمت دستگاه شیرینگ دوگانه سوز نسبت به تک سوز بالا تر میباشد

یکی دیگر از مزیت های بسته بندی با دستگاه شیرینگ پک، جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون بسته بندی می باشد که در نهایت مانع از خراب شدن محصول و افت قیمت آن خواهد شد. این دستگاه ها بسیار زودتر گرم می شوند و مدت زمان بسته بندی را کاهش می دهند. همینطور محصول را با این روش می توان برای مدت طولانی در انبار نگهداری کرد بدون اینکه کیفیت آن کاهش پیدا کند. بسته بندی های این دستگاه، در کنار شکیل بودن خود، این امکان را می دهد تا هر نوع تبلیغی را بتوانیم روی آن چاپ کنیم.



عملکرد دستگاه بسته بندی دوگانه سوز

کار با دستگاه شیرینگ دوگانه سوز بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. برای بسته بندی محصول باید مراحل زیر انجام شود:

  • ابتدا دستگاه راه اندازی شده و تنظیمات مورد نیاز روی آن اعمال می شود تا بسته بندی آغاز شود.

  • محصول توسط نوار نقاله به درون دستگاه وارد می شود.

  • با توجه به ابعاد محصول، پوشش نازکی از نایلون مخصوص به دور آن پیچیده می شود و محصول به درون کوره دستگاه وارد می شود.

  • بعد از گذر از مرحله کوره، نایلون شکل کالا را به خود می گیرد. سپس محصول از کوره خارج شده و توسط فن خنک کننده از حرارت می افتد.

بعد از اینکه محصولات این مراحل را گذراندند، به زیبایی بسته بندی شده و برای خروج از دستگاه آماده می شوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها