برند اسنوا برندی کاملا ایرانی است و در کشور ایران تولید می‌ شود. البته بسیاری از قطعات اصلی محصولات اسنوا از کشورهای دیگر وارد می‌ شود اما خطوط مونتاژ این شرکت در ایران واقع شده است.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۱۴

این برند علاوه ‌بر گسترش بازار در داخل کشور، توانسته است برای محصولات خود بازار خارجی هم پیدا کند و تولیدات خود را به بازار کشورهای خاورمیانه بفرستد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ماشین ظرفشویی اسنوا و فر توکار اسنوا آشنا کنیم و به بسیاری از سوالات شما در مورد کارایی، عملکرد و کیفیت این دو محصول پر کاربرد و با کیفیت پاسخ دهیم.

بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا

برای خرید یک ماشین ظرفشویی مهم ترین مسئله آن است که ظرفیت و هزینه ای که قرار است در نظر بگیرید، را بدانید. چرا که ظرفیت ظرفشویی با قیمت ظرفشویی رابطه مستقیم دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا یکی از محصولات با کیفیت و کارآمد در زمینه شستشو ونظافت می باشد. انواع مدل های ماشین ظرفشویی اسنوا از نظر عملکرد، کیفیت قطعات و امکانات مختلف هم سطح ماشین ظرفشویی های برندهای معتبر دنیا هستند از این رو این محصولات داخلی توانسته اند سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی ویژگی ها و پرکاربردترین قابلیت های ماشین ظرفشویی اسنوا بپردازیم.

از ویژگی های بارز ماشین ظرفشویی اسنوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شستشو با بخار

خیلی از افراد از اینکه باید ظرف‌ ها را پیش از قرار دادن داخل ماشین ظرفشویی آبکشی کنند، راضی نیستند. با تکنولوژی بخارشوی دیگر نیازی به شستشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرفشویی نیست. همچنین سیستم شستشو با بخار، بازدهی و صرفه‌ جویی در مصرف آب و برق را نیز به همراه دارد.

  • برنامه‌ های شستشوی متنوع

برنامه ‌های شستشوی مقدماتی، شستشوی ظریف، نرمال و زیاد است که کمک شایانی به مصرف‌ کننده می ‌کند.

به عنوان مثال سیستم شستشوی سریع روزانه برای شستن ظرف‌ هایی است که اصلا چرب نیستند، مانند ظرف میوه یا استکان‌ های چای یا سیستم شستشوی بدون پاک‌ کننده و شوینده یا سیستم شستشوی میوه

  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

قفسه‌ های قابل تنظیم و متحرک همچنین وجود فضاهای دندانه ‌دار، کار با ماشین ظرفشویی را ساده ‌تر می‌ کند. در مدل‌ های جدید قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف یا لیوان‌ های کوچک و بزرگ وجود دارد. همچنین بالاترین قفسه مختص چیدن قاشق و چنگال است که شیاربندی هم شده است، ضمنا در برخی از مدل ‌ها قابلیت خارج کردن قفسه از ماشین برای افزایش فضای داخلی هم هست، حتی در موارد خاص می ‌توان کل طبقه را خارج کرد.

  • وجود سنسورهای ضروری

مدل‌ هایی که قابلیت شناسایی میزان کثیفی ظروف و حجم ظروف داخل دستگاه را دارا هستند، بهترین گزینه برای انتخاب خانواده ‌هاست، چرا که با استفاده از این موارد به طور اتوماتیک میزان انرژی دستگاه تنظیم شده و باعث کاهش هزینه‌ ها می ‌شود. این در حالی است که علاوه بر این سنسورها برخی سازندگان برای کاهش هزینه ‌مصرف‌ کنندگان، سیستمی با نام شستشوی تاخیری را در تولیدات خود به کار گرفته‌اند به گونه ای که ماشین ظرفشویی به طور اتوماتیک خارج از ساعات پیک مصرف برق (از یک بامداد تا یازده صبح) روشن شده و شروع به کار می‌ کند.

  • صدای کم

بالاتر اشاره کردیم دستگاهی که دارای سیستم شستشوی تاخیری باشد، خارج از ساعات پیک مصرف به طور اتوماتیک شروع به کار کرده و با مصرف کمترین انرژی، ظروف را می‌ شوید، این در حالی است که معمولا ساعات خارج از پیک مصرف یا ساعات اولیه صبح یا نیمه شب تعیین شده است که اعضای خانواده مشغول استراحت هستند، از این رو دستگاه ‌هایی که دارای عایق صوتی هستند بهترین گزینه برای انتخاب خواهند بود، چون ماشین ظرفشویی با توجه به نوع طراحی و کارکردش برای تامین فشار آب یا تخلیه و آبگیری سر و صدای زیادی تولید می کند بنابراین داشتن این امتیاز برای یک ماشین ظرفشویی ارزش بالایی محسوب می شود.





معرفی پر کاربرد ترین قابلیت های ماشین ظرفشویی اسنوا

  • برنامه Rinse در ماشین ظرفشویی اسنوا

این برنامه، برنامه آبکشی ظروف در ماشین ظرفشویی اسنوا می باشد. پیش از شروع برنامه های خیلی سنگین می توان از این برنامه استفاده کرد.

  • برنامه Express در ماشین ظرفشویی اسنوا

این برنامه برای شستشوی متوسط مناسب می باشد. در رابطه با میزان مواد شوینده در این برنامه باید گفت که ،15 گرم مواد شوینده برای شستشو نیاز دارد و دمای 40 درجه سانتی گراد ظروف را شستشو می دهد .

  • برنامه Normal در ماشین ظرفشویی اسنوا

این قابلیت در ماشین ظرفشویی اسنوا، مناسب ترین قابلیت برای بارهای معمولی با کثیفی متوسط مثل ظروف، کتری و تابه می باشد. دمای مناسب برای شستشوی ظروف در این برنامه 50 سانتی گراد می باشد و برای شسشتو به 25 گرم مواد شوینده و 5 گرم برای کمک شستشو نیاز است .

  • برنامه Auto در ماشین ظرفشویی اسنوا

یکی از هوشمند ترین قابلیت ها در ماشین ظرفشویی اسنوا، این برنامه است. این برنامه با استفاده از سنسورهای خاص کثیفی و میزان چرب بودن ظروف تشخیص می دهد و آن را برطرف می کند.

  • برنامه Heavy در ماشین ظرفشویی اسنوا

این قابلیت یکی از بهترین برنامه ها برای ظروف بسیار کثیف مانند کتری و تابه و... است .میزان مواد شوینده ی مورد نیاز برای اجرای این برنامه در محفظه شستشوی اصلی 25 گرم و برای کمک شسشتو 5 گرم می باشد. پیش شستشو با آب گرم و شستشو در دمای 70 درجه سانتی گراد، شستشو با آب سرد، شستشو با آب گرم و خشك كردن از قابلیت های شستشو در این برنامه است .

  • برنامه Glass در ماشین ظرفشویی ها اسنوا

این قابلیت مناسب ظروف حساس است. دمای شستشو در این برنامه  45 درجه سانتی گراد می باشد و تنها برای شستشو اصلی به 25 گرم مواد شوینده نیاز دارد.

بررسی فر توکار اسنوا

فرهای پخت و پز بر اساس استفاده به دو نوع فر توکار و فر رومیزی دسته ‌بندی می ‌شوند. فرهای توکار در انواع گازی، برقی و گازی و برقی توسط برند اسنوا طراحی و روانه بازار لوازم خانگی می شوند. پنل های ال ای دی به کار رفته در طراحی مدل های جدید فر توکار اسنوا لذت پخت و پز را برای کاربران بیش از پیش کرده است و به آسانی می توان تنظیمات دلخواه را در زمان آشپزی انجام داد. خرید فر توکار بخاطر اینکه بصورت توکار در کابینت قرار می‌ گیرند علاوه بر اینکه کار پخت و پز را انجام می ‌دهند، فضای کمی را هم اشغال می ‌کند.





از قابلیت های فر توکار اسنوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یخ زدایی

  • قفل کودک

  • درب آرام بند

  • فن خنک‌ کننده

  • قابلیت مایکروویو

  • قابلیت تنظیم زمان

  • صفحه نمایش دیجیتالی

  • سیستم فن کانوکشن گرما

  • جوجه گردان و سیخ جوجه گردان

  • سیستم تمیز کننده خودکار پایرولیتیکی

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی اسنوا تمامی محصولات این برند معتبر ایرانی را با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی معتبر شرکتی عرضه می نمایند. اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید اینترنتی لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند.لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها