مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد:

تلاش برای صعود خیبر به لیگ برتر

خرم‌آباد-  جام جم آنلاین-مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با اشاره به تلاش برای صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال، گفت: در حال حاضر از «کمالوند» به عنوان مربی تیم راضی هستم
خرم‌آباد- جام جم آنلاین-مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با اشاره به تلاش برای صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال، گفت: در حال حاضر از «کمالوند» به عنوان مربی تیم راضی هستم
کد خبر: ۱۳۷۷۸۱۶
به گزارش جام جم آنلاین لرستان ، مسعود عبدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از مشکلات باشگاه خیبر پروازهای فرودگاه خرم‌آباد است، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اعتقادم بر این است که نتیجه اصلی شخصیت تیمی باید در کشور حفظ شود، افزود: سال گذشته مدعی صعود بودیم و امسال هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امیدواریم که در خیبر خرم آباد در خیلی از مسائل پیش رو باشیم، فارغ از اینکه در چه رده و چه سطحی بازی و تلاش می‌کنیم گفت: امیدواریم بتوانیم باشگاه خیبر خرم آباد را به عنوان یک باشگاه فرهنگی و ورزشی تمام عیار در ایران که نماینده یک قوم بزرگ است معرفی کنیم.
عبدی تصریح کرد: همه تلاش ما در سه سال گذشته همین بوده و امسال نیز در این راستا تلاش خواهیم کرد، باید برای نتیجه گیری تمام زیرساخت‌ها و تلاش ما فراهم شود، اما نتیجه اصلی این است که تیم به عنوان یک تیم با شخصیت در کشور جا بیافتد، خوشبختانه در این رابطه کاملاً موفق بوده‌ایم.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه تلاش ما برای صعود به لیگ برتر است گفت: پارسال نیز تا هفته آخر مدعی بودیم، امسال تلاش ما هم همین امر است، اما در هر صورت دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند، یکی از موضوعاتی که بارها به آن تاکید شده این بوده یک «پلی آف» هم در این رابطه در نظر گرفته شود.
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با تاکید بر اینکه باید انگیزه تا روز آخر بین تیم‌ها بماند گفت: امیدواریم با انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال این امر تحقق پیدا کند چرا که این امر عامل مهمی است.
عبدی گفت: برنامه ریزی ما همواره برای صعود بوده، اما اصلاً چیز قطعی در فوتبال وجود ندارد و اگر این بار روانی را از روز اول بر روی تیم بگذاریم ممکن است نتیجه عکس بگیریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ورزشگاه تختی خرم آباد را اجاره سه ساله کرده بودیم که یک سال از آن هم گذشته است گفت: در این یک سال نیز اقدامات مهمی در این رابطه انجام داده‌ایم.
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با تاکید بر اینکه ورزشگاه تختی مشکلات اساسی دارد، از جمله برق و… گفت: ورزشگاه در اختیار ما نیست، بخشی از آن در اختیار ما است.
عبدی ادامه داد: معاون سازمان لیگ و رئیس کمیته برنامه ریزی مسابقات ایرادات را در رابطه با ورزشگاه تختی خرم آباد به صورت کتبی اعلام کرده‌اند و باید این ایرادات حل شوند چرا که اگر خیبر به لیگ برتر صعود کند، ما شرایط میزبانی نداریم.
وی با بیان اینکه اینها در اختیار ما نیست گفت: به طور معمول ورزشگاه یا از سوی وزارت ورزش و یا اینکه ورزشگاه در اختیار باشگاه قرار گرفته می‌شود تا کارهای مربوط به آن را انجام دهد.
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه برای برگزاری مسابقه الزاماتی در نظر گرفته شده به خصوص در لیگ برتر گفت: اینها باید واقعاً حل شوند، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در یک تا دو هفته گذشته اقداماتی از جمله رفع مشکل برق ورزشگاه را انجام دادند.
عبدی با بیان اینکه برای رفع مشکلات ورزشگاه تختی باید یک عزم جدی وجود داشته باشد و یک تصمیم جامع گرفته شود گفت: اگر ورزشگاه در اختیار ما قرار داده شود هم ما به طور حتم اقدام به رفع مشکلات آن خواهیم کرد در غیر این صورت باید مشکلات آن از سوی وزارت حل شود چرا که در حال حاضر ورزشگاه به هیچ وجه شرایط میزبانی را ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به ثبات مدیریتی در باشگاه خیبر خرم آباد بیان داشت: در مورد انتخاب مربی نیز آیتم‌های مختلفی مدنظر است، در هفته‌های چهارم نیم فصل دوم در مورد مربی تغییراتی داشتیم، ۱۲ تا ۱۳ هفته نیز مربی تیم «کمالوند» بود، خودشان هم تیم را برای امسال انتخاب کرده است، همه برنامه‌های خود را نیز پیاده کرده است.
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد بیان داشت: باید دید که در طول مسابقات چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، اما بنده در حال حاضر از کار آقای «کمالوند» راضی هستم، ایشان زحمت می کشند، فراتر از کارهای محوله در حوزه زیرساخت، جذب بازیکن و… به ما کمک کرده‌اند.
عبدی تصریح کرد: امیدواریم که امسال نتیجه لازم را بگیریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه قطعاً هدف ما صعود به لیگ برتر است و تلاش ما و این همه هزینه برای صعود به لیگ برتر است گفت: اما این امر هیچ الزام و تضمینی ندارد، برای تحقق این امر نیازمند چندین مؤلفه هستیم و در این رابطه همکاری همه، رسانه‌ها، مجموعه مدیران و… نیاز است تا یک تیم صعود کند.
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با تاکید بر اینکه اگر همدلی و وفاق باشد، بیشتر می‌توان با انرژی مثبت کار را پیش برد گفت: فوتبال و هزار اتفاق است، نمی‌شود تضمین داد، اما بدانید که روند تیم صعودی است.
عبدی با بیان اینکه به طور حتم برای تغییرات و تصمیمات مشورت می‌کنم، اما در نهایت یک نفر تصمیم می‌گیرد، مسئولیت تمام تصمیم‌ها نیز حتماً با بنده و مدیرعامل باشگاه است افزود: در رابطه با همه تصمیمات نیز پاسخگو خواهیم بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها