دوره آموزش جوشکاری CO2 در آموزشگاه فنی پارس

دوره آموزش جوشکاری CO۲ یکی از کاربردی‌ترین دوره‌هایی است که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است و دلیل این محبوبیت وجود بازار کار عالی این حرفه می‌باشد. به جوشکاری CO۲، جوشکاری MIG نیز گفته می‌شود. این نوع جوشکاری برای انواع فلزات مختلف مانند فولاد ضد زنگ، فولاد کربن، آلمینیوم، منیزیم، نیکل، برنز سیلیکون، مس مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مواردی که باعث محبوبیت جوشکاری CO۲ شده است، کیفیت و کارایی بالا و همچنین مقرون به صرفه بودن آن است. یکی از بهترین جوشکاری‌های صفحات نازک و غیر ضخیم، جوشکاری CO۲ است که در صنعت خودرو نیز کاربرد دارد.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۸۲

سوالی که برای علاقه مندان به این حرفه پیش می آید این است که برای آموزش جوشکاری CO2 به کدام یک از آموزشگاه های برگزارکننده این دوره مراجعه کنند؟ ما به شما آموزشگاه فنی پارس که یکی از معتبرترین آموزشگاه های فنی می باشد، را معرفی می کنیم که با توجه به کاربردی بودن این نوع جوشکاری، دوره آموزش جوشکاری CO2 را به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز و تحت نظر اساتید مجرب برگزار می کند.

کارآموزان در طول دوره آموزش جوشکاری CO2 با انواع دستگاه جوش، انواع فرآیندهای جوشکاری و روش های CO2 آشنا می شوند و در پایان دوره مدرک فنی حرفه ای جوشکاری را دریافت می کنند. توجه داشته باشید به دلیل جامع و کامل بودن دوره آموزش جوشکاری CO2 به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید و کسب درآمد بالایی را تجربه کنید.

مزایای گذراندن دوره آموزش جوشکاری CO2

  • برگزاری دوره آموزش جوشکاری CO2 به صورت کاملا عملی

  • برگزاری دوره آموزش جوشکاری CO2 تحت نظر اساتید مجرب

  • برگزاری دوره آموزش جوشکاری CO2 در کارگاه های مجهز

  • معرفی به سازمان فنی حرفه ای جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای پس از اتمام دوره آموزش جوشکاری CO2

  • پشتیبانی نامحدود از کارآموزان توسط اساتید

  • معرفی کارآموزان به خوابگاه در نزدیکی محل آموزشگاه؛ مختص افرادی که از شهرهای مختلف ایران اقدام به ثبت نام کرده اند.

در نظر داشته باشید که تمام این مزایا را کمتر آموزشگاه معتبری می تواند به صورت یکجا به شما علاقه مندان این حرفه ارائه دهد پس این فرصت استثنائی را از دست ندهید و همین الان جهت ثبت نام دوره اقدام کنید.

سر فصل های دوره آموزش جوشکاری CO2

آموزش پارامترهای فرآیند جوش CO2

شناخت انواع گازهای محافظ در جوشکاری

شناخت انواع قطبیت و جریان در جوشکاری

شناخت انواع فرایندهای جوشکاری ذوبی و غیر ذوبی

آموزش و شناخت انواع دستگاه جوشکاری

آموزش کار با هیتر و قسمت های آن

آموزش ایجاد خط جوش

آموزش جوشکاری اتصال لب روی هم

آموزش جوشکاری اتصال زاویه خارجی

آموزش جوشکاری اتصال سه پری تک پاس در وضعیت افقی 2F

آموزش جوشکاری اتصال چند پاس زیکزاک2F

آموزش جوشکاری اتصال سه پری سرازیر 3F

آموزش جوشکاری سربالا چند پاس 3F

آموزش جوشکاری اتصال سه پری سقفی 4F

آموزش جوشکاری اتصال سر به سر 1G

چگونگی بازار کار جوشکاری CO2

با توجه به سختی کار جوشکاری CO2 درآمد این حرفه بسیار قابل قبول است. البته درآمد این شغل نیز مانند دیگر شغل ها بستگی به مهارت، تخصص، تجربه، نوع فرآیند جوش و منطقه ای که در آن فعالیت می کنید متفاوت است. البته جوشکاران سنتی که با الکترود دستی فعالیت می کنند درآمد کمتری دارند و بیشترین درآمد مربوط به نیروهای ماهر و مجرب است که از فرآیندهای جوش آرگون و یا جوش CO2در لوله و مخازن استفاده می کنند.

با توجه به اینکه در جوامع پیشرفته جوشکاری CO2 مورد توجه قرار دارد کارآموزان می توانند پس از گذراندن دوره آموزش جوشکاری CO2 و دریافت مدرک فنی حرفه ای به کشورهای پیشرفته و توسعه یافته مهارت کنند و در واحدهای صنعتی، تولیدی، دریایی و... فعالیت کنند زیرا این کشورها متقاضی جوشکاران مجربی هستند که تخصص و مهارت کافی داشته باشند. شما می توانید با گذراندن این دوره در آموزشگاه جوشکاری CO2 تخصص و مهارت کافی در این حرفه را کسب کنید و به کشورهای پیشرفته مهاجرت کنید و از درآمد چشمگیر و قابل توجه آن بهره مند شوید.

فرصت های شغلی جوشکاری CO2

با توجه به تحقیقاتی که در کشورهای پیشرفته انجام شده است، این حرفه به سرعت درحال رشد و پیشرفت است و با تحولات بزرگی همراه بوده است. از طرفی کمبود نیروی ماهر در این زمینه به صورت محسوس قابل لمس بوده و بسیاری از کارفرمایان را با چالش کمبود نیروی جوشکارCO2 مواجه کرده است. بر همین اساس کارآموزانی که در آموزشگاه جوشکاری CO2 دوره آموزش جوشکاری CO2 را سپری و مهارت بالای را کسب می کنند، به راحتی می توانند در شهرک های صنعتی، شرکت های پتروشیمی، گاز، نفت و خودرو سازی که همواره به دنبال نیروی کار هستند، مشغول به کار شوند.

درآمد جوشکاری CO2 چقدر است؟

با توجه به گسترش حرفه جوشکاری CO2در تمام کشورهای جهان از جمله ایران، از بازار کاری بسیار خوبی برخوردار می باشد. اما باید توجه داشته باشید که میزان درآمد جوشکاران با توجه به تجربه و تخصص آن ها محاسبه می شود و هرچقدر مهارت بیشتری داشته باشند دستمزد و حقوق بالاتری نیز دریافت می کنند. درآمد یک نیروی جوشکار به طور میانگین ماهانه 10 میلیون تا 20 میلیون تومان محاسبه می شود.

چگونه جوشکار CO2 ماهر شویم؟

برای اینکه مهارت کافی در حرفه جوشکاری CO2 به دست بیاورید لازم است، با انواع فلزات و نحوه کار با آن ها آشنا شوید. همچنین لازم است در دوره آموزش جوشکاری CO2 در آموزشگاه های معتبر فنی حرفه ای ثبت نام کنید تا مهارت لازم را در کمترین زمان ممکن تحت نظر اساتید مجرب بدست آورید و وارد بازارکار شوید.

یکی از مراکز معتبر فنی حرفه ای، آموزشگاه فنی پارس می باشد که علاوه بر دوره جوشکاری CO2 ، دوره آموزش جوشکاری آرگون، دوره آموزش جوشکاری برق نیز برگزار می شود. در صورت تمایل نسبت به ثبت نام هر یک از این دوره ها اقدام بفرمایید.

معرفی دوره آموزش جوشکاری آرگون

آموزش جوشکاری آرگون (TIG) یکی از فرآیندهای جوشکاری ذوبی است که با استفاده از قوس الکتریکی انجام می شود. این نوع جوش معمولاً برای صفحات نازک و ظریف استفاده می شود. جوشکاری آلومینیوم و مس با آرگون یکی از کاربردهای این نوع جوش است. جوشکاری با این روش بسیار کوتاه است و یادگیری آن سخت نیست. جوشکاری آرگون به دلیل کاربردهای فراوان یکی از حرفه های پردرآمدی است که در مقایسه با سایر حرفه های فنی درآمد بالایی به همراه دارد. در دوره جوشکاری آرگون هنرجو با فرآیندهای جوشکاری، دستگاه جوش، روش های مختلف جوشکاری TIG آشنا می شود و در پایان این دوره گواهینامه معتبر آموزشگاه فنی پارس که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور است در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

معرفی دوره آموزش جوشکاری برق

جوشکاری برق (SMAW) یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین روش های جوشکاری است که اغلب به صورت دستی انجام می شود و در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. فرآیند جوشکاری الکترود دستی به این صورت است که گرمای تولید شده توسط قوس الکتریکی ما بین الکترود مصرفی و قطعه کار باعث ذوب شدن و ایجاد پیوند می شود. قیمت مناسب، تجهیزات ساده، مناسب بودن برای مکان های صعب العبور و گستره وسیع جوشکاری باعث شده است که این روش به عنوان یکی از پرکاربردترین روش های جوشکاری الکتریکی شناخته شود. آموزش جوشکاری برق یکی از دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنی پارس است که به صورت عملی و کارگاهی برگزار می شود. آشنایی با روش های مختلف جوشکاری برق، آشنایی با فرآیند جوشکاری، آگاهی از انواع جریان جوشکاری از جمله مواردی است که در این دوره جوشکاری برق آموزش داده می شود. لازم به ذکر است در پایان دوره آموزشی جوشکاری برق به کارآموزان گواهینامه فنی حرفه ای اعطا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها