سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان، دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۳۷۷۴۶۱
به گزارش جام جم آنلاین، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این دیدار با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اهمیت جایگاه سازمان که فرموده اند:" سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بایستی با اقتدار و البته حکیمانه کارش را پیش ببرد" خاطر نشان کرد: این دیدگاه معظم له به خاطر اهمیت نیرو‌های مسلح است چرا که آن‌ها ضامن اقتدار کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه صیانت و پیشگیری از وقوع جرم از دیدگاه معظم له در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اولویت کاری می‌باشد اضافه نمود: جرایم در نیرو‌های مسلح البته اندک می‌باشد، اما وقوع همین اندک نیز زیبنده و قابل قبول نیست.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: به لطف خدا نیرو‌های مسلح ما در بین نیرو‌های مسلح کل دنیا می‌درخشند و طبق نظر سنجی صورت گرفته از مردم، در خصوص میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های مختلف، نیرو‌های مسلح دارای رتبه دوم در کشور هستند و این نشان از اطمینان و اعتماد مردم به نیرو‌های مسلح است.

همچنین وی با اشاره به جایگاه سپاه در قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی خاطر نشان ساخت این نیروی قدرتمند و مردمی برآمده از متن انقلاب است و حافظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی درعرصه‌های مختلف می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: برنامه پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح در سال جاری با موضوع بررسی جرائم نوپدید با محوریت فضای مجازی و سایبر به منظور کاهش آسیب‌های فضای مجازی اجرا می‌شود.

سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار با بیان اینکه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نهادی پاکیزه، درخشنده در قوه قضاییه و جمع صالحان است، گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح الگو و مدل بسیار خوبی برای سیستم قضایی کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات خوبِ پیشگیرانه سازمان قضایی در صیانت از نیرو‌های مسلح تصریح کرد: برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

وی با بیان خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلیمانی گفت: یکی از عواملی که سردار سلیمانی را عزیز و مردم پسند کرد، تواضع و فروتنی ایشان در عین اقتدار بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ارزش نیرو‌های مسلح در جامعه به همین پاک بودن آن‌ها است، چون آن‌ها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها