مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد؛

صدور مجوز مطالعات بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با رایزنی های صورت گرفته مجوز مطالعات اجرای بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در بنادر این استان صادر شده است که با انجام مطالعات آن در سال جاری، سال 1402 عملیاتی می شوند
کد خبر: ۱۳۷۷۴۰۵

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: اولویت راهبردی در اجرای این پروژه ها اشتغالزایی و رونق بنادر استان بوشهر است که سعی بر این است تا با ورود سرمایه گذاران توانمند بخش خصوصی زمینه برای اجرای هر چه سریع تر آنها فراهم شود.

وی بیان کرد: از جمله این پروژه ها که مطالعات آن در سال جاری آغاز شده است می توان به مطالعات احداث دایک و موج شکن و لایروبی در بنادر دیلم،گناوه و ریگ اشاره کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در این راستا انتظار می رود دستگاه های مرتبط با پروژه های بندری استان بوشهر نیز با نگاه حمایت از سرمایه گذاران به عنوان اولویت موردتاکید استاندار بوشهر در راستای ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال اهتمام و تسهیل گری لازم را داشته باشند.
شکیبی نسب ادامه داد: رونق تجارت منطقه ای، تقویت معیشت ساحل نشینان و توسعه صادرات به کشورهای مقصد صادرات و بویژه کشورهای حوزه خلیج فارس از اولویت های مهم پروژه های بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.
وی اظهار کرد: بسیاری از پروژه هایی که مطالعات اجرای آنها برای بنادر استان بوشهر صادر شده در فرایند معمول و طبیعی، زمان اجرا آنها در سال 1406 یا 1407 بوده است که با توجه به نیاز مبرم استان و بویژه نیاز به مبحث اشتغالزایی با حمایت بسیار خوب سازمان بنادر و دریانوردی سعی شد تا روند احداث آنها چند سال جلوتر رقم بخورد.
وی افزود: یکی از پروژه های شاخص استان بوشهر برای اجرا در سال آینده پروژه ساخت اسکله نفتی توسط سازمان بنادر و دریانوردی است که در همین راستا جهت احداث پایانه نفتی رایزنی های بسیار خوبی با یکی از شرکت های مطرح در این حوزه انجام و موافقت اولیه آنها گرفته شده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها