فرماندار ویژه میانه از اختصاص  یکهزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارائی و سرمایه ای و محرومیت زدایی به این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۶۹۲۸
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، مسعود سعادتی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان اضافه کرد: این اعتبارات غیر از اعتبارات ملی و دستگاهی و مصوبات سفر ریاست جمهوری است که توسط ادارات کل استان و وزارتخانه تخصیص می یابند.

وی با اشاره به اینکه در کمیته های برنامه ریزی شهرستانها تنها درباره ۵ درصد از اعتبارات استان تصمیم گیری می شود، گفت: نقش کمیته های برنامه‌ریزی شهرستانها در نظام تصمیم گیری استان ناچیز بوده و می تواند پررنگتر شود.

وی ادامه داد: البته در استان نیز فقط درباره 20 درصد اعتبارات تصمیم گیری می شود و عملا درباره 80 درصد اعتبارات کشور در وزارتخانه ها و در چارچوب قوانین بودجه سالانه تصمیم گیری می شود.

وی تصریح کرد: به رغم نقش اندک کمیته برنامه ریزی شهرستان ها در تصمیم گیری می توان بخش قابل توجهی از پروژه ها را به سرانجام رساند که در این خصوص تمامی دستگاه ها از امروز مکلف به جذب کامل و بموقع همه اعتبارات پروژه های خود اعم از شهرستانی، استانی و حتی ملی از استان و از دستگاه مربوطه هستند.

فرماندار ویژه میانه در ادامه با بیان اینکه روستاهای شهرستان میانه از نظر عمران و آبادی جزو روستاهای آباد استان هستند، افزود: متاسفانه به رغم این موضوع  از نظر دسترسی به زیرساخت‌های عمرانی جزو ضعیف ترین ها هستند.

وی اضافه کرد:  با دستور ویژه استاندار آذربایجان شرقی در سفر اخیر خود به شهرستان میانه برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری؛ بویژه در حوزه آب و راه شاهد جبران عقب ماندگی و محرومیت‌ در روستاها خواهیم بود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها