دکوراسیون داخلی همانند بسیاری از مدهای روز دیگر نیازمند بروزرسانی است. خیلی از افراد تصور می‌کنند فقط در زمینه لباس مد روز وجود داشته و باید نسبت به آن حساس باشند، در صورتی که در دنیای مد یکی از مهم ترین بخش‌ها دکوراسیون داخلی است.
دکوراسیون داخلی همانند بسیاری از مدهای روز دیگر نیازمند بروزرسانی است. خیلی از افراد تصور می‌کنند فقط در زمینه لباس مد روز وجود داشته و باید نسبت به آن حساس باشند، در صورتی که در دنیای مد یکی از مهم ترین بخش‌ها دکوراسیون داخلی است.
کد خبر: ۱۳۷۶۵۱۳

وقتی شما یاد بگیرید که چه سبک‌هایی را می‌توانید با تغییراتی کوچک در منزل و دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید، متعجب خواهید شد.

با این مطلب همراه ما باشید تا با بروزرسانی‌های جدید دنیای دکوراسیون داخلی آشنا شوید و منزلی با ظاهری جدید و مناسب با شخصیت خود ایجاد کنید.

4 طراحی داخلی خلاقانه

طراحی داخلی با توجه به سلیقه و مدهایی که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده است رشد کرده و کامل تر می‌شوند.

جای تعجب نیست که عنصر زیبایی شناسی آنها از فیلترهای بیشتری بگذرد و براساس سلیقه افراد مختلف تغییر کند.

در سال 2022 بیشتر به عنصرهای طبیعی و ادغام آن با یکپارچه سازی وسایل داخلی تاکید شده است. علاوه برآن به دلیل زیادتر شدن کسب و کارهای خانگی به طراحی محل کار خانگی و اختصاص فضایی بر آن توجه بیشتری شده است.

نکته حائز اهمیت : دانستن این نکته بسیار مهم است که گرایش‌های طراحی داخلی در سال 2022 در سبک‌های مختلفی وجود دارد. ارائه سبک‌های پیشنهادی و تصاویری که در این متن وجود دارد برای این است که شما بیشتر با سبک مورد علاقه خود آشنا شده و بتوانید طراحی مطابق با سلیقه خود را ایجاد کنید.

1-بازگشت طراحی سبک رترو دهه 70 میلادی

برای یکپارچه سازی فضای دکوراسیون خود کافی است کمی دقت کنید. استفاده از رنگ‌های ملایم پرتقالی، سبزخزه‌ای و دیگر رنگ‌های خنثی و گرم، فضای داخلی را روشن و گرم می‌کند. این رنگ‌ها را می‌توان در اکثر فروشگاه‌های دکوراسیون پیدا کرد. استفاده از مبلمان کلاسیک جلوه‌ای خاص به این نوع سبک می‌دهد.

چگونه با کمترین هزینه این سبک طراحی را در منزل خود داشته باشیم؟

تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی یک بخش قضیه است و خرید و پیدا کردن وسایل منزل برای این گونه طراحی‌ها بخش دیگر. به همین دلیل برآن شدیم که نکاتی سریع برای اطمینان از خرید لوازم مورد نیاز را برای شما بیاوریم.

  • به طور مرتب از فروشگاه‌های عتیقه‌فروشی، دست دوم فروشی‌ها و بازارهای محلی دیدن کنید. پشتکار برای یافتن چیزی که به دنبال آن هستید با قیمتی که مناسب شماست، کلیدی است.
  • به دنبال برندهای کمتر شناخته شده باشید. نام‌های محبوب معمولا هزینه بیشتری دارند و به دست آوردن آنها سخت تر است. با تحقیق در مورد سبک یا موردی که می‌خواهید، گزینه‌های جایگزین را بشناسید.
  • خرید اینترنتی مبلمان دست دوم. برای جلوگیری از خطرات ناشی از خرید آنلاین، به وب‌سایت‌های قابل اعتماد که مجوزهای مرتبط را دارند، مراجعه کنید.
  • در مزایده‌ها و حراجی‌های وسایل دست دوم شرکت کنید. مطمئن شوید که با بهترین و کمترین قیمت وسایل مورد نیاز خود را خرید می‌کنید.

2. طراحی داخلی با الهام از طبیعت

طراحی دکوراسیون داخلی خلاقانه

با استفاده از گل و گیاه فضای سبز را به منزل خود بیاورید. گیاهان نه تنها مکمل چوب‌های طبیعی و رنگ‌های قهوه‌ای هستند، بلکه باعث مطبوع شدن هوای منزل شما نیز می‌شوند. علاوه براین اگر از گل‌هایی استفاده کنید که شکوفه می‌زنند، مشاهده چنین منظره‌ای باعث ایجاد حس شادابی و احساس آرامش در فضای منزل می‌شوند.

برای اینکه فضای خانه خود را به طبیعت نزدیک تر کنید می‌توانید از کاغذ دیواری‌های طرح گل یا کاغذ دیواری‌های طرح شاخ و برگ نیز استفاده کنید. اخیراً شرکت کاغذ دیواری اکستریم والز با دانش این طراحی کاغذ دیواری‌هایی به سبک مدرن و با الهام از طبیعت با طرح‌های شاخ و برگی و گل دار طراحی کرده است که می‌تواند به طراحی دکوراسیون داخلی شما کمک شایانی بکند.

بهترین گیاهان برای طراحی دکوراسیون داخلی با الهام از طبیعت چیست؟

به خاطر داشته باشید که قبل از خرید گیاهان مورد علاقه خود تحقیق کنید. برخی از آنها به سادگی بهتر عمل می‌کنند و مراقبت از آنها آسان تر از دیگران است. در اینجا بهترین گیاهان را برای طراحی داخلی شما آورده‌ایم:

  • فیلودندرون اسکاندنس: گیاهی همه کاره که در اتاق‌های تاریک و با نورکم نیز شاداب است.
  • فیکوس لیراتا: گیاهان بوته‌ای مقاوم و زیبا که نیاز به فضای آفتابگیر و آبدهی هفتگی دارند.
  • گیاه برگ انجیری: خانواده بزرگی از گیاهان با برگ‌های بریده بریده منحصر به فرد که در فضای داخلی کم نور رشد می‌کنند.
  • گیاه پالم: خانواده دیگری با طیف گسترده‌ای از گیاهان بزرگ و کوچک که در نور کم نیز رشد می‌کنند.
  • سانسیویریا تریفاسکیاتا: معروف است که این گیاه انرژی منفی را جذب می‌کند و می‌تواند پروازی برای تغییر انرژی و رویکرد انرژی مثبت باشد. این گیاه در نور غیرمستقیم خورشید و با آبیاری کم رشد می‌کند.

3. فضاهای چند منظوره

طراحی دکوراسیون داخلی خلاقانه

طراحی فضاهای تک بعدی دیگر کاربردی ندارد. در سال جدید طراحی داخلی به سمتی پیش می‌رود که بتوان از فضای داخلی بیشترین استفاده را کرد. با تاکتیک‌های خاص و خلاقانه فضای اتاق را تقسیم بندی کرده تا بتوان از هر گوشه و کناری نهایت استفاده را برد.

در هر اتاقی فرصت‌های زیادی وجود دارد. اغلب بسیاری با فراموش کردن فضای عمودی اتاق شما، این موارد را از دست می‌دهند. قفسه‌ها، نردبان‌ها و سکوها می‌توانند امکانات مختلفی را ایجاد کنند و حتی به عنوان تقسیم کننده اتاق عمل کنند.

در آخر این را می‌توان گفت که طراحی داخلی کاملاً مرتبط با سلیقه شخصی هر فرد و خانواده‌ای است که در آن مکان می‌خواهد زندگی کند. نمی‌توان یک ایده را به طور جامع به تمامی افراد ارتباط داد. بنابراین برای اینکه بتوانید سبک و سلیقه و طراحی شخصی خود را انتخاب کنید، طراحی‌ها و ایده‌های مختلف را بازبینی نمایید تا بالاخره به آنچه که مدنظرتان است، برسید.

4. ایجاد فضاهای هوشمندانه

طراحی دکوراسیون داخلی خلاقانه

نمایش زندگی پایدار و هوشمندانه در فضای داخلی هدفی دوگانه دارد. از یک طرف، طراحی مبتکرانه و سازگار با محیط زیست را بالا می‌برد که می‌تواند دیگران را تشویق کند که به دنبال جایگزین‌های زیست محیطی برای خانه‌های خود باشند و از سوی دیگر، بازتابی از یک ذهن روشن و بدون حواس پرتی است.

استفاده از چوب، خطوط تمیز و سطوح شناور، رنگ و بویی را برای زندگی ایجاد می‌کند. این فضاها در عین حال که دکور را ارگانیک و طبیعی نگه می‌دارند، به سمت سادگی و استفاده کمتر از لوازم پیش می‌رود. در اینجا تأکید بر این است که چگونه یک فضا، و همچنین مبلمان و دکور بر احساسات و رفاه کلی تأثیر می‌گذارد. فضای داخلی شخصی سازی شده و هوشمندانه باید استفاده از کمترین وسایل بهترین نسخه‌های خود را ارائه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها