رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: رسانه های گروهی و خبرنگاران در زمینه جوانی جمعیت و نیز تعالی و رشد سلامت جامعه نقش محوری و تاثیرگذار دارند.
کد خبر: ۱۳۷۶۱۰۱
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، بهمن نقی پور در جلسه کمیته های تخصصی قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه همه به خصوص رسانه ها باید در زمینه ترویج و رونق امر ازدواج و فرزندآوری پای کار بیایند، افزود: ترغیب، تشویق ،پرداخت رسانه ای در قالب مصاحبه و گزارش های خبری از خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر، یکی از ابزارهای مهم در راستای تعالی سلامت و جوانی جمعیت است.

وی از مدیران میانی دانشگاه علوم پزشکی در رده های مختلف خواست تا با هماهنگی کامل در راستای تحقق برنامه های قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت قدم بردارند.

نقی پور ضرورت ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز را یادآور شد و اظهار داشت: در این راستا ضروری است زمینه دورکاری ویژه مادران باردار طبق قانون مورد توجه ویژه قرار بگیرد و مصوبات کمیته ها باید بررسی و تسریع در روند اجرایی آنها اتخاذ شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسهیل شرایط ازدواج در جامعه، گفت: یکی از بزرگ ترین امور خیری که انسان می تواند در پیشگاه خدای متعال انجام دهد تشویق و فراهم کردن شرایط ازدواج مسلمین است چرا که با تحقق این هدف بسیاری از حواشی و مشکلات عدیده جامعه اصلاح خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین با تبریک روز خبرنگار، تقارن این روز با عاشورای حسینی را به فال نیک گرفت و افزود: این تقارن اهمیت مسئولیت زینب گونه خبرنگاران انقلابی و ولایی را بیش از پیش برایمان یادآور می شود.

نقی پور اظهار داشت: حضرت زینب (س) با صبوری و مقاومت پیام قیام سیدالشهدا را به گوش جهانیان تا روز قیامت رساندند و با بیان شیوا و علی گونه خود کاخ کفر و استکبار و دروغ را با شجاعت تمام و در مرکز همان کفر در هم کوبیدند و بدون تردید اقتدا به آن حضرت در روایت صادقانه و خالصانه، دقیق و واقع بینانه و مقابله با تحریف و شایعه از ملزومات جهاد تبیین می باشد که همانا خبرنگاران در صف مقدم این جهاد در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها