تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور به کرمان

استاندار کرمان برنامه‌‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان کرمان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۷۵۹۹۰
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدمهدی فداکار شامگاه چهارشنبه ۱۹ مرداد در تشریح برنامه‌ها و جزئیات سی‌ویکمین سفر استانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که 20 و 21 مرداد ماه به کرمان انجام‌ می‌شود،عنوان کرد:رئیس جمهور و هیات دولت عصر پنج‌شنبه 20 مرداد وارد کرمان می‌شوند و تا جمعه شب 21 مرداد مهمان مردم کرمان خواهند بود. 

استاندار کرمان با اشاره به برکات سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان‌ها گفت:تقویت رابطه ملت و دولت در سفرهای استانی ایجاد می‌شود و اعتماد مردم به دولت و سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد. 

وی افزود:دومین نکته در سفرهای استانی،مصوبات و اعتبارات سفر است که در سفر آیت الله رئیسی به کرمان نیز شاهد این مهم خواهیم بود. 
 
فداکار ادامه داد:حضور میدانی مسئولان در شهرستان‌ها،زمینه‌ساز تصمیمات مهمتر خواهد بود تا وزرا تصمیم بهتر و منطبق بر واقعیات بگیرند. 

وی در خصوص دیدارهای عمومی رئیس جمهور در استان کرمان گفت:آیت‌الله رئیسی ساعت 18 و 30 دقیقه عصر پنج‌شنبه 20 مرداد در محل مصلای کرمان با مردم کرمان دیدار دارند که منتظر قدوم هم‌استانی‌ها هستیم.

فداکار افزود:آیت‌الله رئیسی همچنین روز جمعه 21 مرداد ماه در سفر به شهرستان جیرفت ساعت 10 صبح در محل مصلای این شهر دیدار مردمی خواهند داشت. 

وی تصریح کرد:دیدارهای تخصصی رئیس جمهور از جمله نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن با حضور وزرا برگزار می‌شود. 
فداکار،همچنین از نشست آیت‌الله رئیسی با نخبگان فرهنگی،سیاسی، رسانه‌ای و خانواده شهدا در استان کرمان خبر داد و افزود:شورای اداری استان کرمان از مهمترین جلسات حوزه کاری است که با حضور وزاری دولت انجام می‌شود.  

استاندار کرمان اظهار داشت:پایان بخش سفر رئیس جمهور به استان کرمان، نشست خبری در عصر جمعه 21 مرداد است که جمع‌بندی و مصوبات سفر اعلام می‌شود.

استاندار کرمان از تشکیل میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در سفر هیات دولت به استان کرمان خبر داد وگفت:معاونان وزرا در دستگاه‌های مربوطه خود حضور می‌یابند و به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر پاسخگوی مراجعات مردمی هستند.

وی اضافه کرد:سامانه تلفنی 111 نیز فعال است و هم استانی‌ها می‌توانند درخواست خود را مطرح کنند تا توسط کارشناسان ثبت و پیگیری شود.  

وی تصریح کرد:تعدادی از وزرا نیز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های مختلف استان حضور می‌یابند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم در شورای اداری آن شهرستان شرکت کرده و جمع‌بندی آن را خدمت رئیس جمهور ارائه می‌دهند. 

استاندار کرمان بیان کرد:آب از بزرگترین چالش‌های استان کرمان است و با خط انتقال از خلیج فارس،شرکت‌های بزرگ صنعتی بار خودشان را در حوزه آب از شبکه‌های داخل استان برداشتند.
 
وی عنوان کرد:طرح‌هایی نیز برای تامین آب استان به ویژه در بخش شرب دیده شده که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح و تامین اعتبار می‌شود. 

فداکار گفت:در خصوص مصوبات سفر،طی فرآیند طولانی از مدت‌ها قبل با محوریت معاونت عمرانی استانداری،درخواست‌ها و پروژه‌های دستگاه‌‌های اجرایی دریافت شدند و با حضور نمایندگان دولت و اهمیت پروژه‌ها بررسی و ارزیابی شدند. 

استاندار کرمان اظهار داشت:بیش از 200 پروژه مهم بررسی و دیده شده است درحوزه راه،آموزش و پرورش،بهداشت ودرمان،زیرساخت، دانشگاه‌ و غیره و امیدواریم این اعتبارات به سرعت جذب شده و شاهد افتتاح آنها باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها