استاندار کرمان خطاب به فرمانداران برای برگزاری جشن‌های ماه شعبان گفت:این جشن‌ها درفضای باز و بارعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود و فرمانداران بر برگزاری آن نظارت کنند.
کد خبر: ۱۳۵۷۳۱۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:علی زینی‌وند،در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد:همه اقدامات براساس دستورالعمل جدید بوده که مبنای آن سامانه ایران من است.

وی بیان کرد:به نوعی واکسیناسیون برای کارمندان شبه اجبار است و خوشبختانه درحوزه کارمندان آمارواکسیناسیون بالاست،اما دربخش های دیگر جامعه با مشکل مواجه هستیم.

استاندارکرمان گفت:کرمان جزو استان‌هایی است که رضایت مطلوبی در پیشرفت واکسیناسیون به ویژه دُز سوم وجود ندارد.

زینی‌وند،با تاکیدبر واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت:به عینه مشخص است و آمارها هم نشان می‌دهد که اکثر افرادی که در اور کرونا فوت شده اند،واکسن تزریق نکردند.

وی با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش باید اغناع‌سازی برای دانش‌آموزان نسبت به واکسیناسیون صورت گیرد گفت:برای سفرهای نوروزی باید آمادگی وجود داشته باشد،تاکنون محدودیتی مبنی بر منع سفرها نداریم و به نظر می‌رسد امسال سفر پرتراکم خواهیم داشت.

زینی‌وند،اظهار داشت:برای جشن های نیمه شعبان فرمانداران تدبیر کنند که مکان های روباز با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌ها در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد:به طور حتم در ایام نوروز میزبان زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در کرمان هستیم و باید برای میزبانی از آنها برنامه‌ریزی شود.

زینی‌وند،با اشاره به اینکه دورکاری مادران دارای فرزند زیر شش سال ادامه دارد و مدیران دستگاه‌های اداری همکاری کنند،گفت:بایدستادها ی اسکان شهرستانی تشکیل شود و بارعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی برای اقامتگاه‌های بوم‌گردی میراث فرهنگی اسکان مسافران انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها