آب شرب روستاي
همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان بندرعباس؛

آب شرب روستاي "بهرغ" شهرستان بندرعباس به پايداري رسيد

مدیرعامل آبفا در بازدید از روند خدمات رسانی به مشترکین آبفای مناطق یک و سه بندرعباس:

توزیع عادلانه آب به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بر توزیع عادلانه آب تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بر توزیع عادلانه آب تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۷۵۹۶۳


هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بر توزیع عادلانه آب تاکید کرد.


عبدالحمید حمزه پور در بازدید امور آب و فاضلاب مناطق یک و سه بندرعباس ضمن بررسی روند خدمات رسانی به مشترکین بر تکریم ارباب روجوع تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل در شرکت آب و فاضلاب پذیرفته شده است و این مهم باید در روند خدمات رسانی مورد توجه قرار گیرد.


وی تسهیل روند خدمات رسانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با هدف تسهیل در خدمات رسانی به مشترکین، عمده خدمات آبفا بصورت اینترنتی ارائه می شود که انتظار است همکاران نیز در اسرع وقت به درخواست های مردمی پاسخ دهند تا مشترکین برای پیگیری خواسته هایشان نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند.


مدیرعامل آبفا ادامه داد، یکی از معضلاتی که باعث هدر رفت آب و ایجاد زحمت برای مردم می شود شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع است که می طلبد رفع این مشکلات بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.


حمزه پور در ادامه با اشاره به وضعیت آب استان و برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین نیاز آبی مشترکین بویژه روستاها گفت: مدیران امور بایستی طوری برنامه ریزی کنند تا شاهد توزیع عادلانه آب در استان باشیم.


وی، نظارت بر توزیع آب و شناسایی اشتراک های غیر مجاز را ضروری دانست و از مدیران امور خواست تا در این زمینه ضمن افزایش نظارت، شرایطی فراهم آورند تا نیاز آبی مردم بدون کمترین مشکل تامین شود.


مدیرعامل آبفا همچنین بر وصول به موقع مطالبات تاکید کرد و افزود: وصول مطالبات در خدمات رسانی آبفا تاثیر به سزایی دارد، از این رو می طلبد مدیران نیز در این زمینه به طور ویژه اقدامات لازم را انجام دهند.


حمزه پور در پایان از تلاش پرسنل آب و فاضلاب منطقه یک و سه بندرعباس در ارائه خدمات تشکر و قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها