آبفا در تحقق خواسته مردم میناب به وعده خود عمل کرد
بررسی وضعیت آب شرق هرمزگان در نشست مشترک مدیرعامل آبفا با رئیس مجمع نمایندگان استان؛

آبفا در تحقق خواسته مردم میناب به وعده خود عمل کرد

مديرعامل آبفا هرمزگان در حاشیه دیدار با فرماندار ويژه شهرستان ميناب مطرح كرد

بهره برداري از آب شيرين كن سه هزار مترمكعبي "كرگان" در زمستان ۱۴۰۱

-مديرعامل آبفا استان در بازديد فرماندار شهرستان میناب از آب شيرين كن
-مديرعامل آبفا استان در بازديد فرماندار شهرستان میناب از آب شيرين كن "كرگان" اظهار داشت: در حال حاضر پيشرفت فيزيكي اين پروژه 50 درصد است و پيش بيني مي شود زمستان امسال به بهره برداري برسد.
کد خبر: ۱۳۷۵۰۲۰

 

هرمزگان-جام جم انلاین-مديرعامل آبفا استان در بازديد فرماندار شهرستان میناب از آب شيرين كن "كرگان" اظهار داشت: در حال حاضر پيشرفت فيزيكي اين پروژه 50 درصد است و پيش بيني مي شود زمستان امسال به بهره برداري برسد.


"عبدالحميد حمزه پور" مديرعامل آبفا هرمزگان در ديدار با معاون استاندار و فرماندار ويژه ميناب، پيرامون پروژه هاي آبرساني شهر ميناب و روستاهاي اين شهرستان بحث و گفت و گو كرد.


حمزه پور در اين ديدار ضمن قدرداني از حمايت ها و پيگيري هاي استاندارهرمزگان وهمراهي فرماندار ميناب در تحقق پروژه هاي آبرساني اين شهرستان، توسعه آبرساني به اين شهرستان به ويژه روستاهاي آن را يكي از اولويت هاي آبفا بيان كرد.


همچنين در حاشيه اين ديدار، فرماندار ويژه و معاون استاندارهرمزگان و مديرعامل آبفا استان از پروژه آب شيرين كن كرگان ميناب بازديد كردند.


"مجيد سلحشور" فرماندار ميناب در اين بازديد بر راه انداری آب شیرین کن كرگان با توجه به نیاز مبرم مردم منطقه به آب آشامیدنی، تاكيد كرد.


مديرعامل آبفا استان نيز درخصوص جزييات اين پروژه گفت: آب شیرین کن کرگان با ظرفیت اسمی 3 هزار مترمكعب در شبانه روز و با هدف كاهش فشار به منابع آبي ميناب و تامين آب شرب مورد نياز 12 روستاي اين شهرستان در حال احداث است.


به گفته حمزه پور؛ اين پروژه با سرمايه گذاري بخش خصوصي و براي جمعيتي حدود 19 هزار نفر در افق طرح، اجرايي شده است.


وي افزود: هزينه سرمايه گذاري اين آب شيرين كن 500 ميليارد ريال است.


مديرعامل آبفا استان اظهار داشت: در حال حاضر پيشرفت فيزيكي اين پروژه 50 درصد بوده و پيش بيني مي شود زمستان امسال به بهره برداري برسد.


به گفته وي؛ هم اكنون تامين آب شرب اهالي بندر كرگان از مجتمع آبرساني زهوكي است كه با بهره برداري از آب شيرين كن كرگان، مشكل كم آبي در 12 روستا برطرف مي شود.


وي در پايان، از سرمايه گذاري بخش خصوصي در تسريع روند اجراي پروژه آب شيرين كن كرگان و پيمانكاران پروژه هاي آبرساني اين شهرستان قدرداني كرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها