سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر داد:

حمله همراهان بیمار به تکنسین اورژانس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ضرب و شتم یکی از تکنسین‌های اورژانس از سوی همراهان یک بیمار در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۵۷۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفـت: حوالی ساعت ۳:۱۰ بامداد روز عاشورا از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، وقوع یک فقره تصادف در محور سرپل‌ذهاب به کرند غرب به اورژانس اطلاع داده شد که در پی آن تکنسین‌های پایگاه فوریت‌های پزشکی کرند غرب و سرپل‌ذهاب به محل اعزام شده و مصدومان حادثه ترافیکی را به بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب منتقل کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومان نیاز به خدمات تخصصی‌تر و اعزام به شهرستان کرمانشاه را داشت، گفت:‌در همین راستا نیز هماهنگی‌های لازم برای اعزام این فرد انجام شده اما در حین اعزام بیمار، همراهان وی اصرار کردند که حتماً باید سه نفر از آنان با آمبولانس و همراه با بیمار به کرمانشاه اعزام شوند. اما با توجه به اینکه قوانین اورژانس اجازه حمل بیش از یک نفر همراه را به تکنسین‌ها نمی‌دهد، آنان با این درخواست مخالفت کردند و آمبولانس نیز شروع به حرکت کرد.

حمله همراهان بیمار به تکنسین اورژانس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمبولانس در حال حرکت بود که همراهان بیمار در میانه راه اقدام به سد کردن مسیر تردد آمبولانس کرده و با پیاده شدن از خودروی خود با تکنسین‌ های اورژانس درگیر شدند که این درگیری باعث شکسته شدن بینی و پارگی ابرو و لب یکی از تکنسین‌های اورژانس شد.

خالدی با بیان اینکه شکایتی در این خصوص از سوی اورژانس ثبت شده است، گفت:‌ این موضوع از طریق مراجع قضایی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب تحت پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها