سرمربی تیم ملی به قطر می‌رود؛

درخواست جدید اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال

روزنامه الرایه قطر عنوان کرد که فیفا پنج مهاجمی را که اولین‌ بار در جام جهانی حضور دارند را به گونه‌ای توصیف کرده که این بازیکنان می‌توانند رقابت را در این رویداد فوتبالی غنی کنند.
کد خبر: ۱۳۷۵۵۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، فدراسیون بین‌المللی فوتبال در گزارشی در وب‌سایت رسمی خود، مشخصات پنج بازیکن را معرفی کرد که عبارتند از جاناتان دیوید کانادایی، لوتارو مارتینس آرژانتینی، کریستوفر ان‌کونکو فرانسوی، داروین نونز اروگوئه‌ای و دوشان ولاهوویچ صربستانی.

داروین نونز پس از تبدیل شدن به یکی از برجسته‌ترین مهاجمان در دوره کنونی، به ویژه پس از انتقالش به لیورپول که او را در جام جهانی قطر با تیم ملی اروگوئه در کانون توجه قرار می‌دهد.

در مورد جاناتان دیوید، او نقش کلیدی در پیروزی کانادا در مسابقات مقدماتی کونکاکاف و راهیابی به جام جهانی داشت و همچنین در قهرمانی لیل در فصل گذشته لیگ فرانسه موثر بود.

با وجود غیبت لائوتارو مارتینس، در ترکیب نهایی جام جهانی روسیه، او پس از آن بازگشت به بازیکنی کلیدی تبدیل شده تا به کشورش کمک کند.

وی پیش از راهیابی به جام جهانی، قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۲۱ شد. کریستوفر ان‌کونکو فرانسوی به نوبه خود وقتی جایزه بهترین بازیکن فصل پایانی لیگ آلمان را به دست آورد، توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

دوسان ولاهوویچ در لیگ ایتالیا رشد قابل توجهی داشت که او را قادر ساخت که به یوونتوس برود و در جام جهانی او نیز زیر ذره‌بین قرار دارد.

این روزنامه همچنین از راه‌اندازی پلتفرمی برای فروش مجدد بلیت‌های جام جهانی نوشت: فیفا پلتفرم فروش مجدد بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را راه اندازی کرده است و هوادارانی که بلیت های خود را از طریق پلتفرم رسمی فیفا خریداری کرده‌اند، می‌توانند با ورود به پلتفرم آنها را مجدد مشاهده کنند.

فیفا اعلام کرد که طرفدارانی که مایل به خرید بلیت‌های فروش مجدد از طریق همان پلتفرم هستند نیز می‌توانند به پیوندهای مربوط به آن فرآیند و مطابق با شرایط فروش بلیت‌هایی که پیشتر توسط فدراسیون بین‌المللی تعیین شده بود، دسترسی داشته باشند. زیرا پلتفرم فروش مجدد تا ۱۶ آگوست در دسترس خواهد بود.

پلتفرم فروش مجدد شامل یک درگاه ویژه برای طرفداران خارج از کشور است. فیفا اعلام کرد که این پلتفرم به صاحبان بلیت (خریداران اصلی) از جمله کسانی که بلیت‌های نمایش داده شده این فرصت را می‌دهد تا بخشی از قیمت بلیت‌هایی را که دیگر نمی‌خواهند برای خود استفاده کنند نیز پس بدهند مشروط بر اینکه فروش بلیت از این طریق پلتفرم فروخته شوند. استرداد قیمت بلیت به خریدار اصلی ظرف ۳۰ روز پس از بسته شدن پنجره فروش مجدد و پس از کسر هزینه‌های اخذ شده در فرآیند فروش مجدد امکان پذیر است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها