سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته  هیچ فوتی بدلیل کرونا در هرمزگان ثبت نشده و آمار فوتی ها کماکان دو هزار و ۶۳۲ نفر می باشد گفت : در این بازه زمانی ۱۶ بیمار جدید با تشخیص کرونا در استان بستری گردید و آمار بستریها به ۵۸ بیمار رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی بدلیل کرونا در هرمزگان ثبت نشده و آمار فوتی ها کماکان دو هزار و ۶۳۲ نفر می باشد گفت : در این بازه زمانی ۱۶ بیمار جدید با تشخیص کرونا در استان بستری گردید و آمار بستریها به ۵۸ بیمار رسید.
کد خبر: ۱۳۷۵۳۲۹

هرمزگان-جام جم انلاین-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی بدلیل کرونا در هرمزگان ثبت نشده و آمار فوتی ها کماکان دو هزار و ۶۳۲ نفر می باشد گفت : در این بازه زمانی ۱۶ بیمار جدید با تشخیص کرونا در استان بستری گردید و آمار بستریها به ۵۸ بیمار رسید.

 

نوروزیان با بیان اینکه تعداد موارد ابتلا در استان ۳۹۰۷ بیمار می باشد افزود: از این تعداد ۳۸۴۹ نفر بصورت سرپایی و ۵۸ بیمار بصورت بستری تحت درمان می باشند که ۲۲ تن از این بیماران بستری ، بدحال و اینتوبه در بخش مراقبتهای ویژه تحت نظر می باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها